اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی وزارت نیرو خبر داد

تدوین مهندسی فرهنگی در وزارت نیرو

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی وزارت نیرو گفت: مهندسی فرهنگی در برنامه‌های فرهنگی وزارت نیرو تدوین شده است.

تدوین مهندسی فرهنگی در وزارت نیرو

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی یزدان‌پرست صبح امروز در دومین روز نشست فصلی مسئولان فرهنگی صنعت آب کشور که در سالن جلسات شرکت مدیریت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: انجام هرگونه فعالیت فرهنگی اثرگذار در راستای جذب کارکنان به معنویات، تاثیر مستقیم در کیفیت امور محوله به آنان دارد.

وی نظام‌نامه فرهنگی و شورای فرهنگی را موضوعاتی ماندگار در وزارت نیرو عنوان کرد و افزود: نظام‌نامه‌ای که وزارت نیرو دنبال آن بود تا بخش فرهنگی در صنعت آب و برق نظام‌مند پیش برود را تدوین کرده‌ایم.

این مسئول افزود: در ستاد فرهنگی به دنبال آن بودیم که سالانه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم که این امر امروزه محقق شده است.

یزدان‌پرست با اشاره به استفاده از نیروهای برون تشکیلاتی در این زمینه، اعلام کرد: استفاده از نیروهای برون تشکیلاتی پیگیری و مهندسی فرهنگی در این وزارت تدوین شد.

وی با بیان اینکه اقداماتی که در بخش فرهنگی انجام می‌گیرد قابل اندازه‌گیری نیست، گفت: در این راستا تلاش شده از ظرفیت حوزه‌ها نیز استفاده کنیم.

این مسئول با اشاره به پیچیدگی بخش فرهنگی، ادامه داد: ارتقای سطح کیفی برنامه‌های فرهنگی از محورهایی است که به آن توجه شده است.

مسئول فرهنگی وزارت نیرو از برگزاری دومین دوره مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان این وزارت خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات در دو مرحله استانی و شرکتی برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی‌‌های لازم  برای اجرای این مسابقات انجام شده است.

یزدان‌پرست در ادامه به برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان و فرزندان کارکنان وزارت نیرو اشاره کرد و افزود: سرمایه‌گذاری در این بخش هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری برای آینده ایران اسلامی است.

وی غنی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت را خواستار شد.

انتهای پیام/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول