اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین‌زهرا خبر داد

برپایی ایستگاه‌های نشاط و تعالی در بویین ‌زهرا

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین‌ زهرا از برپایی ایستگاه‌های نشاط و تعالی برای نوجوانان و جوانان بویین‌ زهرایی در ایام تابستان خبر داد.

برپایی ایستگاه‌های نشاط و تعالی در بویین ‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین ‌زهرا، مصطفی شاه‌محمدی عصر پنج‌شنبه با جمعی از فرهنگیان شهرستان بویین‌زهرا دیدار و با آنان گفت‌وگو کرد.

معاون فرماندار شهرستان بویین ‌زهرا با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: دین مبین اسلام به همه مسلمانان می‌آموزد که با رعایت احکام و حدود دینی عرصه را برای سعادت و رستگاری خود در دنیا مهیا کرده و موجب شکست طرح‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان و معاندان شوید.

وی با اشاره به اینکه عرصه تعلیم و تربیت اسلامی بسیار مهم و انسان‌ساز است، افزود: آموزش و پرورش بدون مسئله تربیت حقیقی هیچ معنا و مفهومی از خود ندارد، چرا که هدف اصلی در آموزش و پرورش تعالی و رشد تربیتی نوجوانان است.

معاون فرماندار شهرستان بویین ‌زهرا نقش فرهنگیان و مربیان پرورشی در مدارس را بسیار ارزشمند و مفید برشمرد و عنوان کرد: در جنگ فرهنگی که دشمنان امروز علیه دستاورد‌های ارزشی مسلمانان و به‌ویژه شیعیان به راه انداخته‌اند لزوم توجه به امور معنوی و نیز برنامه‌سازی برای جذب و پرورش نخبگان بسیار زیاد است و همه باید به این مهم توجه کافی و لازم را داشته باشند.

شاه‌محمدی حضور چشمگیر و بدون چشم‌داشت جوانان و نوجوانان بویین‌زهرایی در اعیاد و مناسب‌های مختلف ملی و مذهبی را نشان ارادتمندی جوانان این شهرستان به آیین‌ها و ارزش‌های دقیقی دینی دانست و تصریح کرد: میل و اشتیاق جوانان در این ماه پرخیر و برکت به برپایی مراسمات جشن و سرور همواره مایه آبرو و اقتدار فرهنگی برای کشور است و مسئولان باید همیشه به این نکته توجه کنند که جوانان به عنوان نیرو‌های با نشاط سهم مهمی را در پیشبرد اهداف فرهنگی برعهده دارند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای برای ایام تابستان و اوقات فراغت در این شهرستان از سوی فرمانداری، شهرداری و دیگر نهاد‌های فرهنگی در بویین‌زهرا تدارک دیده شده است، افزود: برپایی ایستگاه‌های نشاط و تعالی در نقاط مختلف بویین ‌زهرا و نیز برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های گوناگون فرهنگی و هنری از جمله برنامه‌های اشخاص در نظر گرفته شده برای جوانان این شهرستان در ایام اوقات فراغت است.

معاون فرماندار شهرستان بویین ‌زهرا با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در این شهرستان در طول یک ساله گذشته در حوزه مسائل فرهنگی و تربیتی خاطرنشان کرد: امیدواریم که با تلاش و اراده محکم مسئولان و مردم عرصه برای تولید آثار و محتواهای هر‌چه بیشتر اسلامی در این شهرستان فراهم شده و جوانان به سوی امور دینی گرایش پیدا کنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول