اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته پاسدار

گلزار شهدای سمنان عطرافشانی شد

خبرگزاری فارس: پاسداران شهرهای مختلف استان سمنان به مناسبت هفته پاسدار، گلزار شهدای این استان را در شهرهای مختلف غبارروبی و عطرافشانی کردند.

گلزار شهدای سمنان عطرافشانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، براساس گزارش خبرنگاران ما، صبح امروز گلزار شهدای شهرهای سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، میامی و مهدیشهر و گلزار شهدای شهرهای کوچک و روستاها با حضور پاسداران غبارروبی شد.

مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا به مناسبت گرامیداشت هفته پاسدار، اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و با حضور فرماندهان، مسئولان نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه‏های شهرستانی، پاسداران و گردان‏های تیپ 12 قائم مستقر در شهرستان‏ها برگزار شد.

شرکت ‏کنندگان بعد از غبارروبی و عطرافشانی، ضمن قرائت زیارت عاشورا، با برگزاری مراسمی به مقام شهدای والامقام انقلاب و جنگ تحمیلی ادای احترام کردند.

هم‌چنین قبور مطهر دو شهید گمنام مدفون در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با حضور بیش از 120 نفر از پاسداران رسمی و وظیفه غبارروبی شد.

در عین حال، قبور سه شهید گمنام مدفون در حسینیه امام خمینی(ره) تیپ 12 حضرت قائم(عج) سمنان نیز با حضور پاسداران رسمی و وظیفه عطرافشانی شد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول