اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دور جدید سینمای خانواده تالار هنر

فیلم "پرتقال خونی" اکران می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر تالار هنر اصفهان از اکران فیلم "پرتقال خونی" به کارگردانی سیروس الوند در سلسله جلسات سینمای خانواده ویژه تابستان 91 خبر داد.

فیلم "پرتقال خونی" اکران می‌شود

میثم بکتاشیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: داستان این فیلم روایت مهندس میان‌سالی به نام والا می‌باشد که در آستانه جدایی از همسرش است که در این بین دختر جوانی به نام ترمه بر اثر یک اتفاق به دفتر کارش می‌آید.

وی افزود: رفته رفته این آشنایی به شکل‌گیری رابطه‌ای عاطفی می‌انجامد تا اینکه عکاس جوانی به نام سیاوش وارد زندگی ترمه می‌شود و در ادامه اتفاقاتی می‌افتد.

مدیر تالار هنر اصفهان درباره عوامل این فیلم تصریح کرد: تهیه‌کننده این فیلم محمد نشاط بوده و نویسندگی آن را پیمان عباسی برعهده داشته است و فریبرز عرب‌نیا، حامد بهداد، نیوشا ضیغمی، زیبا بروفه، ویشکا آسایش و آهو خردمند در آن ایفای نقش کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این سلسله جلسات سیزدهمین دوره برگزاری سینمای خانواده محسوب می‌شود، تصریح کرد: پس از فیلم پرتقال خونی به ترتیب فیلم‌های «اسب حیوان نجیبی است» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در تاریخ 16/4/91، فیلم «چهل سالگی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان در 23/4/91، فیلم «کتاب قانون» به کارگردانی مازیار میری در 30/4/91 در این سلسله جلسات اکران می‌شود.

بکتاشیان اضافه کرد: همانند دوره‌های گذشته این جلسات، پس از اکران فیلم‌های سینمایی کارشناسان علوم رفتاری به تحلیل روان‌شناختی فیلم پرداخته و به پرسش‌های مخاطبان پاسخ می‌دهند.

به گزارش فارس سیزدهمین دوره سینمای خانواده با اکران فیلم پرتقال خونی به کارگردانی سیروس الوند در روز جمعه مورخ 9/4/91 آغاز می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند به منظور تماشای این فیلم‌ها هر جمعه ساعت 17 به تالار هنر واقع در میدان لاله، جنب فروشگاه رفاه مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 5660881 تماس بگیرند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول