اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم لیگ برتری آلومینیوم هرمزگان:

دست روی هر بازیکنی که می‌گذاریم بالای 800 میلیون تومان می‌خواهد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم لیگ برتری آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه تیمش توان خرید بازیکنان میلیاردی را ندارد، گفت: دست روی هر بازیکنی که می‌گذاریم تقاضای دریافت 800 میلیون تومان به بالا دارد.

دست روی هر بازیکنی که می‌گذاریم بالای 800 میلیون تومان می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اکبر میثاقیان عصر امروز در نشستی پیرامون وضعیت کلی آلومینیوم هرمزگان با اشاره به سخنان اخیر سخنگوی باشگاه ابومسلم خراسان اظهار داشت: احتمالا این صحبت‌ها برای آنکه بنده در تیم آلومینیوم ماندگار شده‌ام و به پیشنهاد ابومسلم جواب منفی دادم، گفته شده است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان با اشاره به اینکه تنها به واسطه شور و محبت مردم هرمزگان حاضر به ادامه همکاری در تیم آلومینیوم شده است، افزود: از تمام تماشاگران و هواداران آلومینیوم تقاضا دارم با حمایت‌هایشان در فصل جاری مسابقات لیگ برتر سبب گرفتن نتایج درخشانی برای نماینده هرمزگان شوند.

وی با اشاره به وضعیت تیم در بخش جذب بازیکن اظهار داشت: دست روی هر بازیکنی که می‌گذاری یا تقاضای 800 میلیون تومان پول می‌کند یا درصدی از قرارداد خود را در ابتدای بستن قرارداد درخواست می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان افزود: با این شرایط تیمی همچون آلومینیوم که تمامی بازیکنانش زیر سقف، قرارداد بسته‌اند نمی‌تواند چنین بازیکنان گران قیمتی را جذب کند.

میثاقیان با بیان اینکه با انگیزه‌ترین بازیکنان را در بین تیم‌های لیگ برتر در اختیار دارد به نخستین بازی تیمش با استقلال در لیگ آینده اشاره کرد و گفت: پس از اتمام اردوی ابتدایی تیم در کرج، به مدت یک هفته اردوی دوم خود را در شهر مقدس مشهد برگزار خواهیم کرد.

این مربی لیگ برتری با بیان اینکه تمرینات تیم آلومینیوم در مراحل بدنسازی قرار دارد، اضافه کرد: سعی خواهیم کرد پس از برگزاری اردو در مشهد رو به کارهای تاکتیکی آورده و با برگزاری چند بازی دوستانه خود را برای دیدارمان مقابل استقلال تهران آماده کنیم.

میثاقیان با اشاره به اینکه دیدار نخست برابر استقلال قرعه سختی برای نماینده هرمزگان بوده است، اضافه کرد: تمام تلاش خود را خواهم کرد که در کنار بازیکنان جوان و با انگیزه خود بتوانیم بهترین نمایش را از خود به جای بگذاریم گرچه امتیاز گرفتن برابر تیمی همچون استقلال تهران امری دشوار است اما دور از دسترس نیست.

میثاقیان با بیان اینکه به تمام بازیکنان خود اعتقاد دارد، خاطرنشان کرد: گر چه بازیکنان تیم آلومینیوم سرشناس نیستند اما همگی با انگیزه و همچون خودم تشنه تلاش و پیروزی هستند.

وی گفت: تاکنون 70 درصد نفرات مورد نیاز گرفته شده و 30 درصد باقیمانده ظرف روزهای آینده جذب خواهند شد تا با تیمی کامل وارد مسابقات شویم.

میثاقیان با تقدیر از استاندار هرمزگان در حمایت از برطرف شدن مشکلات مالی باشگاه آلومینیوم، تصریح کرد: امیدوارم در فصل جاری لیگ برتر این حمایت‌ها ادامه داشته باشد تا بتوانیم نماینده پرافتخاری برای استان هرمزگان باشیم و قول می‌دهم در صورت نبود مشکلات مالی تیم آلومینیوم را در مسابقات لیگ برتر نگه دارم.

آلومینیوم هرمزگان پس از سال‌ها انتظار، هرمزگان را برای نخستین بار به سطح نخست فوتبال کشور رساند.

این تیم در لیگ اخیر فوتبال دسته آزادگان، با اختلاف بیش از 10 امتیازی از سایر حریفان خود در گروه موفق به کسب قهرمانی گروه خود و راهیابی به لیگ برتر شد.

تیم آلومینیوم در نخستین دیدار در لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میهمان تیم استقلال تهران است.

مقرر شده است بازی‌های تیم آلومینیوم هرمزگان در ورزشگاه 20 هزار نفری تازه‌ تاسیس بندرعباس برگزار شود.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول