اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان:

بازیکن نامی خریدن تضمین قهرمانی نیست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: برخی تیم‌ها بسیار هزینه کردند، اما بازیکن بزرگ و نامی خریدن تضمین قهرمانی نیست.

بازیکن نامی خریدن تضمین قهرمانی نیست

رسول کربکندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تمرینات تیم از روز بیستم خرداد آغاز شد که در دو روز نخست از برخی بازیکنان جوان تست گرفتیم و از دوشنبه هفته گذشته تا پنج‌شنبه هر روز دو جلسه تمرین انجام شد که روز جمعه به بچه‌ها استراحت دادیم و از شنبه تا پنج‌شنبه همین هفته نیز تمرین داریم.

وی ادامه داد: روز سوم تیرماه در شهرستان چادگان اردویی را برپا می‌کنیم تا مقداری روی ارتفاع تمرین کنیم و پس از آن برمی‌گردیم تا خود را برای اردوی ترکیه آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پیرامون اردوی ترکیه بیان داشت: به مدت 10 روز در دهه سوم تیرماه به این کشور می‌رویم که آنجا دو سه بازی تدارکاتی از آسان به مشکل برگزار می‌کنیم و در این اردو مهدی رجب‌زاده و بازیکنان ملی‌پوش امید نیز به ما اضافه می‌شوند.

این سرمربی فوتبال تصریح کرد: پس از پایان این اردو در هفته آخر، خود را برای لیگ برتر فوتبال کشور آماده می‌کنیم، هر چند در تمرینات تیم نیز فوتبال انجام می‌شود تا به ترکیب اصلی تیم برسیم.

کربکندی در مورد پیش‌بینی جایگاه ذوب‌آهن تاکید کرد: در حال حاضر نمی‌توان جایگاه تیمی را پیش‌بینی کرد چرا که باید تیم‌ها را در شرایط مسابقات مورد ارزیابی قرار داد، بیشتر تیم‌ها وضعیتشان نامشخص است و هر کس از اکنون بگوید جایگاه تیمش در لیگ دوازدهم کجا است، به طور کامل اشتباه می‌کند.

وی درباره جذب بازیکنان نامی از سوی برخی باشگاه‌ها با قیمت‌های بالا گفت: آنها فقط خیلی هزینه کردند، اما بازیکن بزرگ خریدن تضمین قهرمانی نیست و تنها افکار عمومی را جلب می‌کند، باید دید کدام تیم‌ها تیم‌تر هستند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تاکید کرد: مهره‌های تأثیرگذار به طور قطع موفقیتی را برای هیچ تیمی به ارمغان نمی‌آورد، اما سپاهان، استقلال، تراکتورسازی و صبای قم نمایندگان فوتبال ما در لیگ قهرمانان آسیا هستند که باید سرمایه‌گذاری بیشتری را مدنظر قرار دهند.

وی در پایان متذکر شد: در کادر فنی تیم به جز اصغر مازیار، حاج‌رسولی‌ها، غلامرضا امینی‌زاد و تومیسلاو ساویچ حضور دارند که سعی کردم کادر فنی از بچه‌های اصفهان باشند چرا که حق آنهاست و امیدوارم با هماهنگی و هم‌دلی بتوانیم کار گروهی خوبی داشته باشیم تا به اهدافمان برسیم.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول