اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در میان 17 بازیکن مورد نظر کادر فنی

بازیکن جهش ترابری به تیم ملی دعوت شد

خبرگزاری فارس: کادر فنی تیم ملی بسکتبال زیر 23 سال کشورمان بازیکن شاخص جهش ترابری قم در لیگ برتر بسکتبال را به این تیم دعوت کرد.

بازیکن جهش ترابری به تیم ملی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از اینکه هدایت تیم ملی بسکتبال امید یا زیر 23 سال کشورمان به سیدعباس آقاکوچکی سرمربی دو فصل اخیر نماینده قم در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور یعنی راه و ترابری و جهش ترابری قم واگذار شد، این مربی بازیکنان مورد نظر خود را به تیم ملی بسکتبال امید کشورمان فراخواند.

با نظر این مربی کاردان بسکتبال کشورمان اردوی نخست تدارکاتی و آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال زیر 23 سال کشور با حضور 17 بازیکن برجسته تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی بسکتبال کشور آغاز شده است.

بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی بسکتبال رده سنی زیر 23 سال، اردوی آمادگی این تیم تا پنجم تیر ماه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی بزرگ آزادی تهران ادامه داشته و رضا شهبازنژاد بازیکن جهش ترابری قم نیز در این اردو حضور خواهد یافت.

علاوه بر رضا شهبازنژاد از تیم بسکتبال جهش ترابری قم که در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور پیراهن شماره هفت این تیم را بر تن می‌کرد و یکی از بازیکنان ترکیب اصلی نماینده قم در لیگ برتر بسکتبال بود، در بین اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی زیر 23 سال نام حامد بیگی،‌ امیر صدیقی، آرمان زنگنه، محسن مرادخانی،‌ محمدرضا فلاحت،‌ رامین هنرمند،‌ عماد سلمانی،‌ رامتین زارع‌شیرازی، فرهاد صبوری، ‌مهدی شیرجنگ، شهاب‌الدین ریحانی،‌ مهدی برون، مهدی مرادی‌نسب، سینا‌ هادی‌زاده،‌ میثم میرزائی و احمد بوستانی به چشم می‌خورد.

تیم بسکتبال جهش ترابری قم اگر چه فصل قبل در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور نتایج چندان خوبی نگرفت اما به دلیل سازندگی و توجه خاصی که به بازیکنان رده‌های سنی پایه کرده بود و از این طریق با وجود باخت در مقابل رقبای لیگ برتری حاضر در پیکارهای باشگاه‌های برتر کشور، بازی‌های درخشانی نیز به نمایش می‌گذاشت، مورد ستایش کارشناسان بسکتبال بود.

این مهم زمانی رنگ واقعیت به خود گرفت که از سوی کادر فنی تیم ملی بسکتبال رده سنی جوانان کشورمان، بهنام یخچالی بازیکن شماره چهار این تیم در لیگ برتر بسکتبال کشور برای حضور در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا و همچنین قهرمانی جوانان آسیا به تیم ملی دعوت شد.

اکنون نیز رضا شهبازنژاد به نمایندگی از تیم بسکتبال جهش ترابری قم در تیم ملی بسکتبال رده سنی زیر 23 سال کشورمان حضور دارد و این مسئله بیانگر شناسایی بازیکنانی مستعد است که در لیگ برتر بسکتبال در جهش ترابری قم به آنها میدان داده شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول