اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر جهاد کشاورزی:

گروه‏های تخصصی طرح توسعه کشاورزی به دماوند سفر می‏کنند

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر و مدیرکل هماهنگی امور استان‏های وزارت جهاد کشاورزی از حضور گروه‏های تخصصی برای بررسی شرایط اجرای طرح توسعه کشاورزی در شهرستان دماوند خبر داد.

گروه‏های تخصصی طرح توسعه کشاورزی به دماوند سفر می‏کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا سائلی پیش از ظهر امروز در آیین قدردانی از بهره‏برداران نمونه شهرستان دماوند که با حضور معاون فرماندار دماوند، مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان و جمع کثیری از بهره‏برداران در سالن همایش‏های جهاد کشاورزی دماوند برگزار شد، اظهار داشت: این مهم در راستای اجرای هر چه بهتر طرح توسعه کشاورزی در شهرستان دماوند انجام می‏شود.

وی ادامه داد: این گروه از معاونت بخش‏های مختلف وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شده و با همراهی نماینده‏ای از سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و فرمانداری دماوند به نقاط هدف اجرای طرح توسعه کشاورزی مراجعه می‏کنند.

سائلی اضافه کرد: در جریان این بازدید، مشکلات و موانع موجود در مسیر عملیاتی ساختن این طرح رفع می‏شود.

مشاور وزیر و مدیرکل هماهنگی امور استان‏های وزارت جهاد کشاورزی افزود: نتایج این سفر یک روزه به شخص وزیر ارسال می‏شود تا وی دستورات لازم را به بخش‏های مختلف ابلاغ کند.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری تخصصی امور کشاورزی توسط کارشناسان امر خاطرنشان کرد: در اجرای این برنامه مدون، اصل اساسی لزوم پیگیری امور در سطوح مختلف کشاورزی به صورت تخصصی نهفته است.

سائلی ادامه داد: اگر مسائل مختلف از طریق کارشناسان کاردان دنبال شود، بی‏شک مشکلات کمتری پیش‏روی کشاورزان قرار می‏گیرد.

مشاور وزیر و مدیرکل هماهنگی امور استان‏های وزارت جهاد کشاورزی شمن با تبریک اعیاد شعبانیه ادامه داد: باید قدر فرصت‏های به دست آمده در چنین روزهایی را دانست و در راستای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرد.

سائلی اضافه کرد: امیدوارم همه امت اسلامی ایران در ردیف رهروان حقیقی حضرت سیدالشهدا (ع)، خاندان و یاران آن حضرت قرار گیرند.

مشاور وزیر و مدیرکل هماهنگی امور استان‏های وزارت جهاد کشاورزی، مدیریت دوران حساس هشت سال دفاع مقدس را بدون تاسی به منش و روش حضرت امام حسین (ع) غیرممکن دانست.

انتهای پیام/ع20/گ1003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول