اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار اصفهان:

کار کردن در اصفهان مانند راه رفتن در میدان مین است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار اصفهان گفت: کار کردن در اصفهان مانند راه رفتن در میدان مین و بسیار سخت‌تر از استان‌های دیگر است.

کار کردن در اصفهان مانند راه رفتن در میدان مین است

علیرضا همدانیان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان که در خانه وزنه‌برداری استان اصفهان برگزار ‌شد، اظهار کرد: استان محروم و مظلوم اصفهان از حیث شاخص‌های ورزشی با وجود تلاش‌های فراوانی که صورت گرفته در بخش سخت‌افزاری در وضعیت قابل قبولی نیست و سرانه فضای ورزشی استان در رتبه‌بندی کشوری در بین 20 استان هم قرار ندارد، که جایگاه بسیار پایینی است.

وی ادامه داد: در بعد نرم‌افزاری استان اصفهان در کشور از جایگاه خوبی برخوردار است و 20 درصد مدال‌های آسیایی گوانگجو از این استان بوده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اصفهان در ادامه به ورزشگاه نقش جهان اشاره کرد و افزود: با قولی که از شرکت توسعه و تجهیز گرفته‌ایم این ورزشگاه در بهمن‌ماه سال جاری و با برگزاری یک تورنمنت چهار جانبه افتتاح می‌شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود به درخواست کمک مالی جواهری مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان از استانداری برای گسترش ورزش در اصفهان اشاره و تصریح کرد: جواهری به ما گفت قصد داریم با پولی که شما در اختیار ما قرار می‌دهید ورزش اصفهان را گسترش دهیم که ما هم به وی گفتیم این مسئله برای ما قابل قبول نیست و باید از ظرفیت‌های موجود در استان برای درآمدزایی و توسعه ورزش استفاده شود.

همدانیان تصریح کرد: سالی که خدابخش به ورزش اصفهان آمد رقم کمک به هیئت‌های ورزشی تنها دو میلیون تومان بود اما امروز شاهد این هستیم که این رقم رشد خوبی داشته است.

وی تاکید کرد: کار کردن در اصفهان مانند راه رفتن در میدان مین و بسیار سخت‌تر از استان‌های دیگر است و برخی قلم‌ها به راحتی با حرمت افراد بازی می‌کنند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اصفهان اضافه کرد: اصفهان به لحاظ فیزیکی در جایگاه خوبی در کشور قرار ندارد و دو مقوله مهمی که مردم اصفهان در دیدار با ما به آن اشاره دارند یکی بحث آب و دیگری ورزشگاه نقش جهان است.

وی در پایان از زحمات خدابخش مدیر کل قبلی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان تقدیر کرد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول