اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز فارس:

کالاهای قاچاق کارخانه‌ها را تعطیل کرده است

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز فارس گفت: مصرف کالاهای قاچاق، تعطیلی کارخانه‌های استان را در بر داشته است.

کالاهای قاچاق کارخانه‌ها را تعطیل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، غلامحسین زارع‌پور در جلسه مشترک اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس و شهرستان آباده که با حضور مسئولان استانی و محلی شهرستان در آباده برگزار شد با اشاره به نامگذاری سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: قاچاق کالا در تمام زمینه‌هایی که ما سرمایه‌گذاری کرده‌ایم ورود پیدا کرده و تمام ارزش‌هایی که به خاطر آن مردم ما از تمام وجود مایه گذاشته‌اند، مورد هجمه قرار داده است.

وی افزود: دشمن با ورود کالاهای غیرمجاز و اقلام ضد فرهنگی، ارزش‌ها و اعتقادات اخلاقی ما را هدف قرار داده و آنچه مردم به خاطر آن جانفشانی کرده و شهید داده‌اند را مورد هجوم قرار داده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس اضافه کرد: قاچاق کالا امروزه نه تنها یک معضل است بلکه تولید، سرمایه‌گذاری، اشتغال و تجارت قانونی ما را تخریب می‌کند و سعی دارد از درون به جامعه ما آسیب وارد ساخته و مشکلات جدی برای مردم، جوانان و این نظام مقدس ایجاد کند.

وی تصریح کرد: گام نخست در مبارزه با قاچاق کالا کاهش تقاضا است و این امر نیاز به فرهنگ‌سازی دارد و مردم ما باید بدانند مصرف کالای قاچاق به معنی تعطیلی کارخانجات، کارگاه‌ها و مراکز تولیدی داخلی و بیکارشدن فرزندان آنان است.

در پایان اعضای حاضر در جلسه پس از بحث و تبادل‌نظر، تصمیماتی پیرامون سرعت بخشیدن به بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اجرای طرح شبنم اتخاذ کردند و همچنین در این جلسه مقرر شد پیشنهادات فرمانداری آباده در مورد انتخاب شهرستان آباده به عنوان پایلوت مصرف کالاهای داخلی و استقرار نمایندگی گمرک و پست دائمی ایست و بازرسی، از سوی مسئولان استان بررسی و اقدامات لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول