اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد قم:

رسانه‌های مکتوب فراموش نشوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: نگاه به رسانه باید به طور عام بوده و رسانه‌های مکتوب در فعالیت‌های رسانه‌ای نباید فراموش شوند.

رسانه‌های مکتوب فراموش نشوند

سید مرتضی اسماعیلی‌طبا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به وضعیت خانه مطبوعات قم اظهار کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم علاقه‌مند است که انتخابات جدید خانه مطبوعات هر چه سریع‌تر برگزار شود و در این راستا کمک‌های لازم را خواهد کرد.

وی افزود: برگزارکننده اصلی انتخابات خانه مطبوعات، اعضای هیئت مدیره سابق هستند و اداره‌کل ارشاد آنها را در انجام این امر یاری خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه اساس‌نامه جدید خانه مطبوعات توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین و ابلاغ شده است گفت: امیدواریم هر چه سریع‌تر انتخابات این مرکز برگزار شده و خانه مطبوعاتی متخصص در قم تشکیل شود.

وی با تاکید بر حل تمام مشکلات مربوط به صنف روزنامه‌نگاران و خبرنگاران به وسیله خانه مطبوعات تصریح کرد: مجموعه نیازهای آموزشی و رفاهی خبرنگاران و اصحاب قلم باید در خانه مطبوعات مورد بررسی و توجه قرار گیرد.

اسماعیلی‌طبا در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص دعوت نکردن از اصحاب جراید و رسانه‌های مکتوب برای حضور در کمیته رسانه هیئت اعزامی استان قم به مالزی بیان داشت: مسئولیت این کمیته بر عهده مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم بوده و اداره ارشاد نقشی در تعیین اعضای آن نداشته است اما بدیهی است که نگاه به رسانه باید به طور عام بوده و رسانه‌های مکتوب نیز در فعالیت‌های این‌چنینی در نظر گرفته شوند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول