اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی فارس:

تعامل روابط عمومی و رسانه در چارچوب اصول اخلاقی باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: تعامل روابط عمومی و رسانه در چارچوب اصول اخلاقی باشد.

تعامل روابط عمومی و رسانه در چارچوب اصول اخلاقی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فریدون فعالی پیش از ظهر امروز در نشست دو روزه مدیران و مسئولان روابط عمومی‌های سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: روابط عمومی‌ها باید در اداره‌های خود اقدام به جریان‌سازی کنند و خود را تنها ملزم به تریبون بودن یک مدیر برای انتشار اخبار ندانند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس افزود: دورانی که تنها وظیفه مدیران روابط عمومی‌ها نصب پلاکارد بود گذشته است و روابط عمومی‌ها باید با نگرش و ویژگی‌ها بتوانند تعامل درون سازمانی و برون سازمانی مطلوبی را در سازمان خود ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: روابط عمومی علم به‌کارگیری هنر در برقراری ارتباط، ایجاد تعامل در دو بعد درون سازمانی و برون سازمانی سازمان است.

فعالی با بیان اینکه کار روابط عمومی‌ها بسیار پیچیده و سخت است، گفت: مدیری می‌تواند در حوزه روابط عمومی موفق باشد که در درون خودش ویژگی‌های تعریف شده‌ای داشته باشد.

وی تصریح کرد: جامعه مخاطب روابط عمومی‌ها محدود نیست و روابط عمومی‌ها باید در تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و ارائه پیشنهادها تاثیرگذار باشند و مدیران را یاری دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس با بیان اینکه مدیران روابط عمومی باید به مدیر سازمان خط و مشاوره دهند، اظهار داشت: هنگامی که مدیر روابط عمومی به مدیر سازمان خط و خطوط بدهد آن سازمان به سمت تعالی و پیشرفت گام بر می‌دارد.

وی در پایان با اشاره به ارتباط تنگاتنگ روابط عمومی یک سازمان با رسانه‌های ارتباط جمعی گفت: روابط عمومی و رسانه همسایه دیوار به دیوار هستند و در مقابل یکدیگر قرار ندارند بنابراین اطلاع‌رسانی شفاف، رعایت حرمت قلم و اصول اخلاقی در این مسیر بسیار ضروری است.

به گزارش فارس، در ادامه نشست دو روزه مدیران و مسئولان روابط عمومی‌های سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که به میزبانی شیراز در حال برگزاری است فاز دوم موزه استحمام شیراز نیز افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول