اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گشت و گذار خبرنگار فارس در بازار مرغ خراسان جنوبی

خبری از مرغ 4700 تومانی نیست/ مرغ بالای 5.5 هزار تومان می‌پرد

خبرگزاری فارس: در حالی رئیس امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت روز گذشته از عرضه گوشت مرغ در سراسر کشور به قیمت چهار هزار و 700 تومان خبر داد که در خراسان جنوبی 840 تومان قیمت بیشتر است.

خبری از مرغ 4700 تومانی نیست/ مرغ بالای 5.5 هزار تومان می‌پرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، روز گذشته حسن رادمرد رئیس امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگویی اعلام کرد: از امروز قیمت مرغ برای خرده فروشی کیلویی چهار هزار و 700 تومان و برای عمده فروش چهار هزار و 400 تومان است.

وی افزود: در صورت فروش و عرضه مرغ بالاتر از نرخ‌های تعیین شده تعزیرات به شدت با متخلفان برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: کاهش قیمت مرغ به نرخ چهار هزار و 700 تومان به خاطر عرضه گسترده کنجاله و سویا به تمام مرغداری‌های کشور است و آن دسته از مرغداری‌هایی که این دو محصول را که 70 درصد از خوراک دام را تشکیل می‌دهند، دریافت نکنند یارانه آن را از طریق سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور به صورت نقدی دریافت خواهند کرد.

اما مراکز عرضه مرغ در استان خراسان جنوبی قیمت‌های متفاوتی از پنج هزار و 300 تومان گرفته تا پنج هزار و 600 تومان، برای گوشت مرغ دارند؛ هر چند که بیشتر عرضه‌کنندگان قیمت هر کیلو گوشت مرغ را پنج هزار و 540 اعلام می‌کنند.

خبرنگار فارس در خراسان جنوبی به عنوان یک شهروند دقایقی پیش با سامانه 124 تماس گرفت که این سامانه قیمت هر کیلو گوشت مرغ را در استان پنج هزار و 160 تومان اعلام کرد.

حال آنکه چرا قیمت چهار هزار و 700 تومانی که از سوی حسن رادمرد رئیس امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت روز گذشته اعلام شد اجرایی نمی‌شود را باید مسئولان مربوطه پاسخ دهند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول