اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت استان ایلام:

مرغ در ایلام ارزان شد / هرکیلو 4800 تومان

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: مرغ در ایلام ارزان شد.

مرغ در ایلام ارزان شد / هرکیلو 4800 تومان

جمیل شوهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با تدابیر اندیشیده شده گوشت مرغ در ایلام ارزان شد.

وی ادامه داد: به محض اطلاع‌ از گران شدن گوشت مرغ در استان ایلام تدابیر لازم برای مقابله با گرانی این نوع گوشت در استان ایلام توسط مسئولان امر اندیشیده شد.

این مسئول اضافه کرد: گرانی نهاده‌های دامی عامل اساسی گران شدن گوشت مرغ در استان ایلام شده که این موضوع در نخستین فرصت مورد رسیدگی قرار گرفت.

شوهانی تصریح کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه با اتحادیه مرغداران استان ایلام مقرر شد در ازای ارائه نهاده ارزان به اتحادیه در مقابل نیز مرغداران عضو اتحادیه نیز نسبت به عرضه مرغ ارزان قیمت اقدام کنند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: امروز نیز قیمت گوشت مرغ در ایلام در مراکز توزیع به ازای هر کیلوگرم 4 هزار و 800 تومان عرضه شد.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان ایلام نخستین استانی است که اقدام به کاهش نرخ گوشت مرغ کرده و احتمال دارد استان‌های مجاور تاکنون در این زمینه اقدام عملیاتی نکرده باشند خروج هرگونه گوشت مرغ کشتارگاه‌ها نیز به خارج استان ممنوع اعلام شده است.

این مسئول اضافه کرد: نیاز روزانه شهر ایلام به گوشت مرغ 22 تن بوده که توسط اتحادیه مرغداران استان ایلام تأمین و عرضه می‌شود.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: در حال حاضر گوشت مرغ در مراکز توزیع به وفور موجود بوده و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد.

شوهانی تصریح کرد: مردم می‌توانند به راحتی با مراجعه به مراکز توزیع نسبت به خرید گوشت مرغ 4 هزار و 800 تومانی اقدام کنند.

بنا به گزارش خبرنگاران اعزامی فارس از ایلام، اقدام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام در قبال کاهش گوشت مرغ تحسین برانگیز است و این مهم به سهولت در شهر ایلام به چشم می‌خورد که امید است همچنان استمرار داشته و کاری کوتاه مدت نباشد.

امیدواریم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام در خصوص دیگر کالاهای اساسی عرضه شده در استان ایلام نیز این اهتمام را داشته و قیمت‌های محصولات عرضه شده را به شدت کاهش دهد.

انتهای پیام/ع10/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول