اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار قم

فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر، فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر در مراسمی با حضور استاندار قم تجلیل شدند.

فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم همایش گرامیداشت سالروز مبارزه با مواد مخدر و تجلیل از فعالان این عرصه در استان قم صبح امروز با حضور مسئولین استانی در فرهنگسرای جوان برگزار شد.

در این همایش مسئولان کمیته‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قم، فعالان این عرصه در استان و برخی خانواده‌های شهدای مبارزه با مواد مخدر در قم حضور داشتند.

استاندار قم در این همایش ضمن تاکید بر ضرورت ارتقای فعالیت‌ها در مبارزه با مواد مخدر، عملکرد استان قم در این زمینه را رضایت‌بخش توصیف کرد.

حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور با اشاره به تلاش دشمنان برای تاریک نشان دادن فضای کشور ابراز داشت: دشمن تلاش می‌کند تمام کشور را غرق در منجلاب اعتیاد معرفی کند در حالیکه این توصیفات از وضعیت اعتیاد در رسانه‌های خارجی یک نوع جنگ روانی است.

در دیگر بخش‌های این همایش مسئولین کمیته‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر در استان قم به ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله این ستاد در استان قم پرداختند.

کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم در این همایش ضمن اشاره به راهکارهای مقابله با معضل مواد مخدر، علت کامل نبودن تاثیرات اقداماتی که تا امروز انجام شده است را متوازن نبودن این اقدامات دانست.

وی با اشاره به اینکه تمام جنبه‌های مختلف مبارزه با مواد مخدر باید همزمان دیده شوند افزود: پرداختن بیش از حد به یک بخش موجب غفلت از زمینه‌های دیگر و در نتیجه نقص در عملکرد ضد مواد مخدر می‌شود.

ابراهیم حاجی‌مظفری، مدیرکل بهزیستی استان قم و سید شمس‌الدین حجازی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد این نهادها در زمینه پیشگیری از مصرف مواد مخدر و درمان معتادان ارائه کردند.

در پایان این همایش از فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر در استان قم در نهادهایی مانند آموزش و پرورش، دستگاه قضایی استان قم، نیروی انتظامی، بهزیستی، جمعیت هلال احمر، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی قم تجلیل شد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول