اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا خبر داد

آغاز عملیات احداث زیرگذر شهرضا به سمیرم در آینده نزدیک

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرضا گفت: عملیات احداث زیرگذر شهرضا به سمیرم پس از چندین سال توقف در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

آغاز عملیات احداث زیرگذر شهرضا به سمیرم در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سیدمحمدباقر محمدی صبح امروز با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین درخواست‌های حوزه حمل و نقل مردم شهرضا، طی چند سال گذشته بحث احداث زیرگذر شهرضا به سمیرم بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به بروز حوادث ناگوار رانندگی در این مسیر و هم‌چنین درخواست جمع بسیاری از رانندگان محورهای اصفهان، یاسوج و شیراز مبنی بر اتمام این پروژه، تلاش می‌کنیم که در آینده نزدیک عملیات احداث این زیرگذر را آغاز کنیم.

فرماندار شهرضا با اشاره به اختصاص بودجه‌های سنگین ملی به این پروژه افزود: در حال حاضر تعداد 10 نفر از افرادی که در محل اجرای این طرح دارای واحد کسب هستند مدعی شده‌اند که در صورت احداث این زیرگذر دچار خسارت و ضرر می‌شوند.

وی با اشاره به عدم اثبات مالکیت این افراد بر املاک موجود در اطراف زیرگذر تصریح کرد: اگر این افراد دارای اسناد و مدارک قانونی هستند باید با ارائه آن از حقوق خود دفاع کنند و در غیر این صورت به عنوان تصرف با این افراد برخورد قانونی انجام می‌گیرد.

محمدی با تشریح مشکلات ناشی از عدم اجرای این طرح طی سال‌های گذشته بیان داشت: طی سال‌های گذشته حوادث ناگوار رانندگی در این مسیر به وقوع پیوسته است و از سوی دیگر هزینه‌های اجرای طرح به طور محسوسی افزایش یافته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازدید مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان از محل اجرای این پروژه تاکید کرد: بر این اساس مقرر شد که با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی زمینه اجرای این طرح در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شود.

فرماندار شهرضا با انتقاد از برخی دستگاه‌ها به دلیل ارائه اشتراک گاز، آب و برق به افراد بدون استعلام مالکیت زمین گفت: در حال حاضر بی‌دقتی برخی دستگاه‌ها در زمینه ارائه انشعاب به مالکان اطراف محل زیرگذر شهرضا به سمیرم اجرای پروژه را با تأخیر مواجه کرده است.

وی با اشاره به تأمین اعتبارات مورد نیاز و انتخاب پیمانکار پروژه گفت: در حال حاضر در زمینه احداث این پروژه با پیمانکار به توافق نهایی رسیده‌ایم و انتظار داریم که فاز نخست این طرح در هفته دولت به بهره‌برداری کامل برسد.

محمدی اضافه کرد: اگر برخی افراد بدون دلیل از اجرای پروژه جلوگیری کنند به وسیله نهادهای قانونی با آنها برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول