اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

هلال احمر در جغرافیای سفر حضور پررنگ‌تری داشته باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به شروع سفرهای تابستانه خواستار حضور پررنگ‌تر هلال‌احمر در اقصی نقاط استان مازندران شد.

هلال احمر در جغرافیای سفر حضور پررنگ‌تری داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در دیدار با کارکنان جمعیت هلال‌احمر مازندران در ساری با تسلیت ایام سالگرد شهادت دکتر آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش اظهار داشت: شهدای ایران اسلامی در آتش کینه و نفاق دشمنان سوختند.

وی تصریح کرد: شهدا به خاطر داشتن ایمان مورد کینه و حسد دشمنان قرار گرفتند و شهادت بهشتی و همه شهیدان انقلاب اسلامی ایران در راستای ایمان به خدا انجام شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: ایران قبل از انقلاب اسلامی ایران حیات خلوت آمریکا و ایادی کفر بود و امام (ره) با انقلاب اسلامی ایران جان تازه‌ای در کالبد دین در قرن حاضر ایجاد کرد.

وی ادامه داد: بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی قبل از امام خمینی (ره) پرونده‌های خداپرستی را بایگانی کردند و امام با معرفی دین و انقلاب اسلامی دین را دوباره احیا کرد.

خطیب نماز جمعه ساری در ادامه تاکید کرد: استعمار انگلیس و آمریکا هیچ‌وقت پیش‌بینی نمی‌کردند که انقلاب اسلامی بتواند در بین هیاهوی استکباری به پیروزی برسد و اقدام امام خمینی(ره) انقلاب بزرگی را در جهان ایجاد کرد.

طبرسی یادآور شد: استکبار برای جلوگیری از اشاعه انقلاب اسلامی ایران جنگ‌های متعددی را بر علیه کشور ما راه‌اندازی کرد و حادثه هفتم تیر نیز در راستای جلوگیری از گسترش انقلاب اسلامی ایران انجام شد.

وی ادامه داد: منافقین با ایجاد حادثه هفتم تیر، خوش‌رقصی خوبی برای استکبار ارائه دادند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به پیشرفت‌های کشورمان در زمینه‌های مختلف علمی تاکید کرد: امروز ایران با پیچیده‌ترین شبکه‌های جاسوسی جهان مبارزه می‌کند و دستگیری قاتلان شهدای هسته‌ای کشور در این راستا انجام شد.

وی ادامه داد: همه پیشرفت‌های کشور ما در سایه ایمان به خدا انجام می‌شود.

طبرسی در ادامه با اعلام اینکه انقلاب اسلامی ایران به دنبال زنده کردن ارزش‌های دینی و اسلامی است، تاکید کرد: مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران نیز باید ارزشی باشند و مدیران باید با دید خدمت در جامعه حاضر باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه با اشاره به تاسیس هلال‌احمر در کشور بیان کرد: هلال‌احمر در راستای خدمت‌رسانی به مردم آسیب دیده از حوادث و بلای طبیعی و غیرطبیعی ایجاد شد.

وی ادامه داد: عضویت در هلال‌احمر سیاسی نیست بلکه عضویت در هلال‌احمر یک کار اجتماعی خداپسندانه است که مسئولان هلال‌احمر برای انجام دست کار خداپسندانه نیاز دارند در کنار یکدیگر با هم همدل و هماهنگ باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به شروع سفرهای تابستانه خواستار حضور پررنگ‌تر هلال‌احمر در اقصی نقاط استان مازندران شد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول