اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

مراکز علمی و دینی در ترویج فرهنگ مهدویت نقش اساسی دارند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نقش مراکز علمی، دینی، فرهنگی، تبلیغی، دانشگاهی، آموزش و پرورش و رسانه‌ها در ترویج فرهنگ مهدویت و اعتقاد به ولایت و امامت حضرت مهدی (عج) نقشی اساسی و غیر قابل انکار است.

مراکز علمی و دینی در ترویج فرهنگ مهدویت نقش اساسی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌‌نجف‌آبادی ظهر امروز در نشست درس اخلاق مدیران استان اظهار داشت: مهدی موعود منجی عالم بشریت و برقرار کننده عدالت واقعی در جهان است که با ظهورش همه بشریت طعم واقعی عدالت را خواهند چشید.

وی با بیان اینکه اعتقاد به مهدویت و امام زمان(عج) از ریشه‌دارترین باورهای دینی و مذهبی مسلمانان است تصریح کرد: ائمه اطهار و انبیای الهی به روشنی به وجود و ظهور امام زمان (عج) اشاره کرده و ظهور این امام عزیز را به جهانیان بشارت داده‌اند.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه شیعیان رسالت سخت و سنگینی در آماده‌سازی ظهور منجی عالم بشریت دارند گفت: شیعیان باید با اجرای صحیح احکام اسلامی و نماز و دعا زمینه ظهور امام عصر(عج) را فراهم کنند.

دری‌نجف‌‌آبادی با اشاره به ارادت بالای شیعیان به ائمه اطهار (ع) خاطر نشان کرد: ارادت و محبت به ائمه اطهار (ع) به ویژه امام زمان (عج) در وجود شیعیان نهادینه شده و هیچ چیز نخواهد توانست ذره‌ای از این عشق و ارادت بکاهد.

وی اظهار کرد: امروز دشمنان به ویژه جریان وهابیت به دنبال این هستند با ساخت و ترویج عرفان‌های دروغین شیعیان و مسلمانان را از دین جدا کنند که وجود شبهه و بیان مسایل خرافی در زمینه ولادت، طول عمر، امامت، غیبت کوتاه و طولانی مدت امام زمان (عج) در جهان اسلام از جمله راهکارهای آنان در این راستا به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به نقش مراکز علمی، دینی، فرهنگی، تبلیغی، دانشگاهی، آموزش و پرورش و رسانه‌ها در ترویج فرهنگ مهدویت و اعتقاد به ولایت و امامت حضرت مهدی (عج) اضافه کرد: نهادهای فرهنگی و تبلیغی نقش بسیار مؤثری در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دارند که باید با جدیت به این مهم بپردازند.

دری‌نجف‌‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود شهدای هفت تیر را عصاره فضایل ملت ایران دانست و گفت: شهدای هفتم تیر با نثار خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند و مسیر حق را روشن و هموار ساختند.

وی با اشاره به اینکه شهید بهشتی و 72 تن از یاران صدیق انقلاب در حزب جمهوری اسلامی به دست منافقین کوردل به خاک و خون کشیده شدند اظهار داشت: شهادت این بزرگواران پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را مستحکم کرد و انقلاب اسلامی مدیون خون شهدای هفتم تیر است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول