اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش نیشابور:

نام‌گذاری میدان معلم نیشابور، وعده‌ای بیش نبود

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش نیشابور گفت: وعده سال گذشته شورای اسلامی شهر و شهردار نیشابور نسبت به نام‌گذاری یکی از میادین شهر به نام معلم هنوز عملی نشده است.

نام‌گذاری میدان معلم نیشابور، وعده‌ای بیش نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، محمدیوسف سپهری‌راد صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم در دفتر فرماندار، اظهار داشت: امسال برای نخستین بار دو نفر از معلمان نیشابوری به عنوان معلم نمونه در بین 24 معلم نمونه کشور حضور دارند.

وی افزود: امسال از مدیران کل و مدیران شهرستان با توجه به تخصصی که دارند برای تدریس در مدارس در هفته معلم دعوت به عمل آمده است.

رئیس آموزش و پرورش نیشابور اظهار داشت: زنگ سپاس در تمامی مدارس نواخته می‌شود و 10 اکیپ از مسئولان در مدارس حضور پیدا کرده و با اهدای شاخه گل از مقام معلمان تجلیل می‌کنند.

وی گفت: تجلیل از ورزشکاران فرهنگی و دانش‌آموز که مقام استانی و کشوری را دارند و تجلیل از خیّران مدرسه‌ساز از برنامه‌های هفته معلم است.

رئیس آموزش و پرورش نیشابور ادامه داد: دیدار با امام جمعه، عیادت از بیماران صعب‌العلاج فرهنگی، تجلیل از بازنشستگان سال 1390، حضور در نماز جمعه، افتتاح چهار مدرسه هوشمند و مراسم شبی با قرآن و تجلیل از خادمان قرآن از دیگر برنامه‌های هفته معلم هستند.

وی با اشاره به اینکه داشتن بیش از 20 رتبه استانی در رشته فنی و حرفه‌ای از افتخارات معلمان نیشابور است، گفت: وعده شورای شهر و شهردار در سال قبل نسبت به نام‌گذاری یکی از میادین شهر به نام معلم هنوز عملی نشده است.

رئیس آموزش و پرورش نیشابور گفت: هم‌اکنون 13 مدرسه در حال ساخت است.

در ادامه محمدرضا امینی رئیس اداره آموزش و پرورش بخش میان‌جلگه در ارتباط با برنامه گرامیداشت هفته معلم گفت: مسابقه کتاب‌خوانی جاذبه و دافعه شهید مطهری، برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در تمام مدارس بخش، ایجاد جایگاه برای معلمان شهید و متوفی در بخش، دیدار با خانواده‌های پیشکسوت و دیدار با خانواده‌های شهیدان، جانبازان و ایثارگران از برنامه‌های هفته معلم در این بخش است.

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش میان‌جلگه گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در بین همکاران فرهنگی، تجلیل از مدیران مدارس، پی‌گیری برای نام‌گذاری یکی از میادین شهر عشق‌آباد و حضور در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های هفته معلم است.

امینی خاطرنشان کرد: همایش خیّران مدرسه‌ساز استان و شهرستان در بخش میان جلگه از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم است.

وی خواستار مساعدت بهتر شهرداری نسبت به در اختیار قرار دادن فرهنگسرای سیمرغ در هفته معلم شد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول