اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماه نخست سال جاری

هزار خانوار مددجوی خرمشهری از چرخه حمایت خارج شدند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد خرمشهر گفت: در سه ماه نخست سال جاری، یک هزار و 100 خانوار مددجوی زیرپوشش این کمیته از چرخه حمایت خارج شدند.

هزار خانوار مددجوی خرمشهری از چرخه حمایت خارج شدند

احمد طی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: همه تلاش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان در راستای خدمت‌رسانی مضاعف به اقشار نیازمند و زیرپوشش این مرکز است.

وی افزود: با اقدامات در دستور کار برنامه‌های اشتغالزایی مؤثری برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد شهرستان در نظر گرفته شده است و به همین منظور تعدادی از خانوارها را از حمایت این مرکز خارج کرده‌ایم.

رئیس کمیته امداد خمینی (ره) خرمشهر خاطرنشان کرد: در سه ماه نخست سال جاری، یک هزار و 100 خانوار مددجوی زیرپوشش این کمیته از چرخه حمایت خارج شدند.

وی اضافه کرد: پیش از این 2 هزار و 667 خانوار مددجو زیرپوشش این کمیته قرار داشته و از خدمات ارائه شده توسط این مرکز بهره‌مند می‌شده‌اند که البته با خارج کردن هزار خانوار از خدمات اجرایی، شاهد کاهش مددجویان تحت حمایت هستیم.

طی‌پور ادامه داد: در راستای رفاه حال مددجویان زیرپوشش این کمیته باید همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان به یاری این مرکز آمده و در این زمینه از حمایت در حد توان دریغ نکنند.

وی همچنین بیان کرد: با اجرای طرح توانمندسازی مددجویان، آنها را تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دادیم و با پرداخت وام اشتغال به این افراد، آمار خروجی این کمیته را افزایش داده‌ایم.

رئیس کمیته امداد خمینی (ره) خرمشهر در پایان گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان بیش از پیش شاهد خدمت‌رسانی مضاعف به افراد مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر باشیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول