اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی خوزستان:

4 میلیون تومان به مددجویان خرمشهری پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل بهزیستی خوزستان گفت: تا پایان تاریخ 31 تیرماه سال جاری با پرداخت 4 میلیون تومان به صورت بلاعوض در طرح مسکن مهر مشارکت کرده و تملک آن را به مددجویان واگذار می‌کنیم.

4 میلیون تومان به مددجویان خرمشهری پرداخت می‌شود

غلامرضا صدیقی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: در راستای اهداف حمایت از اقشار کم‌بضاعت زیرپوشش اداره بهزیستی شهرستان خرمشهر با پایان کار مسکن مهر، می‌توانند صاحب‌ خانه شوند.

وی افزود: چنانچه تا پایان تاریخ 31 تیرماه سال جاری، مسکن مهر بتواند با اتمام واحدهای ساخته شده آنها را در اختیار اداره بهزیستی قرار دهد، مددجویان صاحب‌ خانه می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان خوزستان تصریح کرد: در نظر داریم تا پایان تاریخ 31 تیرماه سال جاری با پرداخت 4 میلیون تومان به صورت بلاعوض در طرح مسکن مهر مشارکت کرده و تملک آن را به مددجویان واگذار کنیم.

وی با اشاره به مراکز ترک اعتیاد در شهرستان خرمشهر گفت: اداره بهزیستی خوزستان با اهداف بلند مدت ترک اعتیاد و درمان بیماران، هرگونه درخواست در زمینه تأسیس مراکز ترک اعتیاد را می‌پذیرد.

صدیقی‌راد ادامه داد: افراد واجد شرایط می‌توانند با معرفی خود به اداره بهزیستی خرمشهر برای کسب مجوز ترک اعتیاد و حمایت از افرادی که در درمان به این مراکز مراجعه می‌کنند با اداره بهزیستی شهرستان خرمشهر همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول