اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه 20 صورت می‌گیرد

اصلاح هندسی 19 نقطه حادثه‌خیز در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 با اشاره به ساماندهی تقاطع سه راه تقی‌آباد از اصلاح هندسی 19 نقطه حادثه‌خیز در این منطقه خبر داد.

اصلاح هندسی 19 نقطه حادثه‌خیز در جنوب تهران

علیرضا اسفراینی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از اصلاح هندسی 19 نقطه حادثه‌خیز در این منطقه خبر داد و گفت:‌ به منظور افزایش ضریب ایمنی و پیشگیری از حوادث احتمالی پس از بررسی و شناسایی نقاط بحرانی، 19 نقطه حادثه‌خیز در این منطقه اصلاح هندسی می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 به آغاز عملیات عمرانی اصلاح هندسی سه راه تقی‌آباد که پرترددترین تقاطع این منطقه است اشاره کرد و اظهار داشت: تقاطع خیابان شهرزاد-رمپ آزادگان شرق، میدان بروجردی، تقاطع 13 آبان با شهید رجایی، تقاطع خیابان فرمانداری با بلوار داسار و ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از جمله نقاط حادثه‌خیزی است که اصلاح هندسی آن در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اقدامات ترافیکی در سال جاری تصریح کرد: نوسازی گاردریل‌ها، نصب 9 مورد چراغ راهنمایی، افزایش ظرفیت پارکینگ‌ها، هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، توسعه خانه‌های دوچرخه، خواناکردن معابر و بهسازی پایانه‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی از جمله اقداماتی است که در سال جاری در این منطقه انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 در ادامه یادآور شد: خط‌کشی دو جزئی با حجم عملیات 82 بلوک و خط‌کشی کاهنده سرعت با عرض 50 سانتی‌متر و طول 180 متر در خیابان سلمان فارسی شرقی چهارراه میثم به منظور افزایش ایمنی معابر انجام شد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول