اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر خبر داد

آغاز دور چهارم سفرهای شهرستانی استاندار همدان از ملایر

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر گفت: دور چهارم سفرهای شهرستانی استاندار همدان به ملایر انجام می‌شود.

آغاز دور چهارم سفرهای شهرستانی استاندار همدان از ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ملایر، حسن خیریانپور در جلسه هماهنگی سفر استاندار همدان به شهرستان ملایر اظهار داشت: دور چهارم سفرهای شهرستانی استاندار همدان از ملایر شروع می‌شود.

وی ادامه داد: شروع سفر استاندار به ملایر با حضور در مزار شهیدان و ادای احترام و قرائت فاتحه به ساحت شهدای عزیز آغاز و در ادامه از روستای دهنو آورزمان به عنوان روستای پایلوت اشتغال روستایی بازدید خواهند داشت.

فرماندار ملایر افزود: بازدید از واحد پرورش گوسفند دوقلوزایی آقای کولیوند به عنوان دامدار نمونه کشوری و همچنین پروژه مسکن مهر ملایر نیز از دیگر برنامه‌های وی در این سفر یک روزه است.

وی برگزاری ستاد اجرایی توسعه کشاورزی استان و تشکیل شورای تأمین مسکن و حمل و نقل استان همدان در ملایر را از دیگر برنامه‌های این سفر اعلام کرد.

خیریانپور ادامه داد: برگزاری نشست هم‌اندیشی با جوانان ملایر، نشست با مربیان پرورشی آموزش و پرورش شهرستان ملایر و شرکت در گردهمایی رؤسای سازمان‌های تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان همدان در ملایر با حضور استاندار انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این سفر یک روزه علی‌نعمت چهاردولی و احمد آریایی‌نژاد نمایندگان شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز استاندار همدان را همراهی خواهند کرد.

فرماندار ملایر افزود: انجام سفرهای شهرستانی استاندار موجب تعمیق بیشتر ارتباط با مردم و تعمیم عدالت و شناخت بیشتر پتانسیل‌های بالفعل و بالقوه مناطق و شتاب دادن به روند امور و اجرای طرح‌ها می‌شود.

وی گفت: این سی و یکمین سفر کاری است که استاندار همدان از زمان تصدی مسئولیت استانداری به شهرستان ملایر داشته است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول