اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار همدان:

زمان اجرای طرح کامل پیاده‌راه 2 خیابان همدان مشخص نیست

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی شهردار همدان گفت: با توجه به وجود مشکلاتی در انتخاب پیمانکار برای طرح پیاده‌راه، زمان اجرای طرح کامل پیاده‌راه دو خیابان همدان هنوز مشخص نیست.

زمان اجرای طرح کامل پیاده‌راه 2 خیابان همدان مشخص نیست

موسی رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به پیاده‌راه خیابان‌های بوعلی و اکباتان که هنوز طرح کامل آن اجرایی نشده است، افزود: در زمینه اجرای کامل طرح پیاده‌راه این دو خیابان، با پیمانکاران به مشکل برخورده است و هنوز به این خاطر بلاتکلیف مانده است.

وی در خصوص آغاز اجرای این طرح ادامه داد: هنوز مشخص نیست که این طرح چه موقع آغاز شود چرا که مناقصه برگزار شده است و به دلایل مشکلاتی هنوز عقد قرارداد نشده است.

معاون عمرانی شهردار همدان تصریح کرد: آغاز اجرای آن از دست ما خارج است و نمی‌توانیم کاری کنیم چرا که ما تنها تصمیم‌گیرنده نیستیم و اعضای کمیسیون معاونت که پیمانکار را برنده می‌دانند از شورای شهر و سازمان بازرسی نیز هستند که تصمیم می‌گیرند.

وی در ادامه از احتمال افتتاح تقاطع غیر همسطح چهارراه بابک تا پایان مرداد ماه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مراحلی از اجرای آن باقی مانده است، احتمال دارد این پروژه پایان تیر ماه به بهره‌برداری نرسد.

رسولی به عدم نیاز این تقاطع به تزریق اعتبار اشاره کرد و گفت: این تقاطع دارای 9 دهنه است که هفت دهنه آن بتن‌ریزی شده و بتن‌ریزی دو دهنه، قسمت عمده آسفالت آن، 20 درصد رمپ ضلع شمالی، کارهای طرح ترافیکی مانند نصب گاردریل و روشنایی و پیاده‌راه‌سازی آن مانده است.

وی با اشاره به اجرای تقاطع‌های غیر همسطح دیگری در سطح شهر اظهار کرد: اجرای تقاطع غیر همسطح در دو چهارراه، چهارراه تختی و خواجه رشید در مرحله عقد قرارداد است و در دو تا سه روز آینده منعقد و اجرای آن آغاز می‌شود.

معاون عمرانی شهردار همدان در پایان سخنانش افزود: قرارداد اجرای تقاطع غیر همسطح در چهارراه میدان بار بسته شده و تجهیزات آن نصب شده است و عملیات اجرایی آن چند روز آینده آغاز می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول