اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه تخصصی صنعت و ساختمان

75 درصد غرفه‌های نمایشگاه در اختیار شرکت‌کنندگان داخلی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ بین‌المللی همدان گفت: 75 درصد غرفه‌های نمایشگاه تخصصی صنعت و ساختمان در اختیار شرکت‌کنندگان داخلی و مابقی آن نیز در اختیار شرکت‌کنندگان خارجی است.

75 درصد غرفه‌های نمایشگاه در اختیار شرکت‌کنندگان داخلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان محمدرضا بیاناتی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، استمرار این نمایشگاه‌ها را در استان موجب پویایی و رشد صنعت ساختمان قلمداد و اظهار کرد: اگر این نمایشگاه رونق نداشت برای دوازدهمین مرحله ادامه پیدا نمی‌کرد که ادامه و استمرار آن نیز نیازمند توجه و اهتمام همگان است.

وی با اشاره به استقرار این نمایشگاه در بیش از 14 هزار و 550 مترمربع فضا عنوان کرد: تعداد 85 واحد مشارکت‌کننده از استان‌ها و کشورهای مختلف، مشارکت 58 واحد مرتبط با صنعت ساختمان، 24 واحد مرتبط با سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و نیز سه واحد راهسازی و عمران در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ بین‌المللی استان همدان با اشاره به بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری در سال جاری ابراز داشت: 85 واحد شرکت‌کننده در این نمایشگاه نوآوری‌های جدید و علمی روز دنیا را به نمایش می‌گذارند.

به گفته وی استان‌های تهران، فارس، خراسان رضوی، هرمزگان، همدان، اصفهان و آذربایجان شرقی حدود 75 درصد از غرفه‌های فعال نمایشگاه را به خود اختصاص داده‌اند.

بیاناتی با بیان اینکه رویکرد برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، ایجاد رقابت سالم بین تولیدکنندگان داخلی و خارجی است تصریح کرد: 21 واحد تولیدات خارجی نیز 25 درصد از غرفه‌ها را در معرض نمایش قرار داده‌اند.

به گفته وی ترکیه، چین، کره جنوبی، آلمان، ایتالیا، سوئیس، دانمارک، امریکا و ژاپن کشورهای شرکت‌کننده در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در همدان هستند.

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، نهمین نمایشگاه تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی و هفتمین نمایشگاه تخصصی عمران و ماشین‌آلات راهسازی تا هفتم تیرماه همه روزه از ساعت 16 تا 30/21 پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول