اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان:

افزایش قیمت توسط اتحادیه‌های صنفی ممنوع است

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: هر گونه افزایش قیمت از سوی اتحادیه‌های صنفی غیرقانونی و ممنوع است.

افزایش قیمت توسط اتحادیه‌های صنفی ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، ابوالقاسم کوره‌چینی اظهار کرد: در سال جاری برای هیچ اتحادیه‌ای در استان نرخ ‌گذاری جدید انجام نشده است و اتحادیه‌ها باید قیمت‌های سابق را اعمال کنند.

وی گفت: تغییرات نرخ نامه‌ای و تدوین نرخ نامه‌های جدید اتحادیه‌ها در سال جاری به پس از اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها موکول می‌شود.

کوره چینی افزود: اگر در این روزها از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت نرخ نامه جدیدی برای اتحادیه‌ای تدوین شود در ماه‌های آینده با آغاز فاز دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها اتحادیه‌های مربوطه، مجدد متقاضی تغییرات در نرخ نامه خود می‌شوند و این تغییرات برای مردم پذیرفتنی نیست.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: برای جلوگیری از اعتراض مردم و اعمال تغییرات مجدد در فاصله چند ماه، هر گونه تغییرات قیمتی در اتحادیه‌ها به پس از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها موکول شد.

وی عنوان کرد: در سال جدید اتحادیه‌هایی که کار پخت و پز دارند، متقاضی تغییر نرخنامه شده‌اند که از جمله آنها می‌توان به شیرینی‌پزها، رستوران‌ها و ساندویچ فروشان اشاره کرد.

کوره چینی تأکید کرد: در حال حاضر اتحادیه‌های متقاضی نرخ‌نامه جدید حق هرگونه افزایش قیمت ندارند و اقدام به افزایش قیمت از سوی اتحادیه‌های مربوطه غیر قانونی است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول