اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال تاکنون صورت گرفته است

کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: امسال یک هزار و 248 کیلوگرم انواع مواد مخدر در آذربایجان‌غربی کشف و ضبط شده است.

کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی جدیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ماموران فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی بیش از 237 کیلوگرم تریاک، یک کیلوگرم مرفین، 213 کیلوگرم حشیش و بیش از 797 کیلوگرم سایر موادمخدر را از سوداگران مرگ کشف و ضبط کردند.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی ماموران انتظامی استان 382 هزار و 591 عدد قرص روانگردان از سوداگران مرگ کشف و 584 معتاد را دستگیر کرده‌اند.

جدیدی ادامه داد: همچنین در این مدت یک‌هزار و 540 نفر قاچاقچی و توزیع‌کننده موادمخدر دستگیر، 619 هزار و 711 پاکت سیگار قاچاق و سه میلیون و 409 هزار و 665 لیتر سوخت قاچاق از قاچاقچیان کشف شده است.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به آمار یک ماه گذشته در این زمینه گفت: در خرداد ماه امسال با تلاش ماموران انتظامی 649 نفر قاچاقچی، فروشنده و حمل‌کننده مواد مخدر دستگیر شد.

وی افزود: از متهمان دستگیر شده 29 کیلوگرم تریاک، 51 کیلو و 280 گرم هروئین، یک کیلو و 465 گرم حشیش و یک تن و 457 گرم سایر مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به وقوع 46 فقره تصادف فوتی، 776 فقره تصادف جرحی و 382 فقره تصادف خسارتی در معابر درون و برون شهری استان گفت: در این ارتباط 53 نفر فوت و یک‌هزار و 77 نفر نیز مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول