اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت جیرفت خبر داد

معدوم‌سازی 366 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت گفت: طی یک ماه گذشته 366 کیلوگرم مواد غذایی فاسد توسط واحد بهداشت محیط شهرستان از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی کشف و معدوم‌سازی شد.

معدوم‌سازی 366 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در جیرفت

لطفعلی مسلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در خرداد ماه سال جاری واحد بهداشت محیط این مرکز اظهار داشت: در یک ماه گذشته 98 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهر انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت رعایت بهداشت در نگهداری و توزیع مواد غذایی افزود: در این راستا طی یک ماه گذشته 366 کیلوگرم مواد غذایی فاسد توسط واحد بهداشت محیط شهرستان کشف و معدوم شد.

مسلمی با بیان اینکه در این مدت شش مرکز فروش مواد غذایی متخلف به دادگاه معرفی شدند، تصریح کرد: حدود 20 مکان بین راهی نیز مورد بازدید بازرسان بهداشت قرار گرفته است.

وی با اشاره به بازدید از کارخانه‌های یخ‌سازی و آب معدنی سطح شهر خاطرنشان کرد: 89 مورد نمونه‌برداری میکروبی نیز از آب آشامیدنی توسط حوزه محیط بهداشت مرکز بهداشت جیرفت انجام شده است.

رئیس مرکز بهداشت جیرفت با اشاره به اهمیت نظارت بر رعایت بهداشت در استخرهای شنا به ویژه در فصل تابستان که مراجعه کنندگان هم بیشتر می‌شوند، ادامه داد: در این راستا شش مورد بازدید، نمونه‌برداری و کلرسنجی از آب استخرهای شنا انجام شده است.

این مسئول با اشاره به بازدید این مرکز از تأسیسات آب و فاضلاب شهر اذعان داشت: بازدید از اماکن عمومی نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط حوزه بهداشت محیط است که توسط 39 نفر بازرس انجام شده است.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول