اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی کرمان خبر داد

معدوم‌سازی 4.5 تن فرآورده دامی غیرقابل مصرف در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان گفت: بیش از 4.5 تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف طی 6 ماه دوم سال گذشته در شهرستان کرمان ضبط و معدوم شد.

معدوم‌سازی 4.5 تن فرآورده دامی غیرقابل مصرف در کرمان

محمد مهدی یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: طی شش ماه دوم سال گذشته بیش از 4.5 تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف از مراکز فروش در سطح شهرستان کرمان جمع‌آوری و ضبط شد.

وی بیان داشت: این میزان فرآورده در بازرسی‌های مستمر اکیپ‌های سیار نظارت بهداشتی دامپزشکی از نقاط مختلف شهرستان کرمان جمع‌آوری و ضبط شده است.

یزدان‌پناه افزود: در این مدت بیش از 25 هزار بازدید از مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی اعم از واحدهای عرضه گوشت قرمز، سفید، آبزیان، ضمائم خوراکی، مواد لبنی، تخم‌مرغ و عسل، کارگاه‌های بسته‌بندی، سردخانه‌ها و کارخانجات فرآورده‌های گوشتی انجام شده است.

وی تصریح کرد: کنترل و نظارت بهداشتی بر اینگونه مراکز وظیفه دامپزشکی است و تمام شهروندان باید در هنگام خرید فرآورده‌های خام دامی بسته‌بندی شده به تاریخ تولید، انقضا و مُهر بهداشتی دامپزشکی توجه کنند.

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی فروشندگان این مراکز مراتب را از طریق شماره تلفن‌های 2118606 و 2118036 شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان اطلاع‌ دهند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول