اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دامپزشکی بافت خبر داد

معدوم‌سازی 400 قلاده سگ ولگرد در بافت

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بافت گفت: با اجرای طرح معدوم‌سازی سگ‌های ولگرد، 402 قلاده سگ از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان بافت معدوم شدند.

معدوم‌سازی 400 قلاده سگ ولگرد در بافت

سمیه صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بافت اظهار داشت: بر اساس طرح معدوم‌سازی، سگ‌های ولگرد شناسایی و سپس نسبت به حذف آنها اقدام می‌شود و در این راستا 402 قلاده سگ از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان بافت معدوم شدند.

وی با بیان اینکه سگ‌های ولگرد عامل انتقال بیماری‌های خطرناک مشترک بین انسان و دام هستند، افزود: به دلیل اهمیتی که بیماری‌های مشترک کیست هیداتیک و هاری دارند، باید به طور جدی از حضور آزادانه سگ‌های ولگرد بدون قلاده جلوگیری به عمل آید و این امر با همکاری شبکه دامپزشکی و شهرداری اجرا می‌شود.

صادقی بیان داشت: همچنین واکسیناسیون 595 قلاده سگ علیه بیماری هادی توسط شبکه دامپزشکی بافت انجام شده است.

* ارائه خدمات رایگان شبکه دامپزشکی شهرستان انار

مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان انار به خبرنگار فارس گفت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر خدماتی شامل معاینه دام، ویزیت، توزیع داروهای انگلی و درمانی، سمپاشی دام و اماکن دامی به صورت رایگان به دامداران ارائه شد.

احمد رضایی‌نسب با بیان اینکه در این ایام به تعداد 7 هزار و 650 رأس دام داروی انگلی و درمانی در بین دامداران توزیع شده است، افزود: با اختصاص دو روز به عنوان روز ارائه خدمات رایگان به تعداد 12 نفر از دامداران خدماتی از جمله معاینه و تزریقات دارو به صورت رایگان ارائه شد.

وی بیان داشت: در این ایام تعداد 2 هزار رأس دام و میزان 8 هزار و 800 مترمربع از اماکن دامی به صورت رایگان علیه بیماری‌های انگلی دام و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام سمپاشی شدند.

رضایی‌نسب از راه‌اندازی میز خدمت برای تکریم ارباب‌رجوع در شبکه دامپزشکی شهرستان انار خبر داد.

انتهای پیام/غ20/چ30000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول