اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کرمان صورت گرفته است

معدوم‌سازی 3400 کیلوگرم فرآورده دامی غیرقابل مصرف

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان گفت: 3 هزار و 442 کیلوگرم انواع فرآورده‌های خامی دامی غیر قابل مصرف در شهرستان کرمان معدوم شده است.

معدوم‌سازی 3400 کیلوگرم فرآورده دامی غیرقابل مصرف

محمدمهدی یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: عرضه میگوی تازه در فصل غیر صید در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی مجاز نیست.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان در ادامه بیان داشت: میگوی تازه از ابتدای مرداد ماه تا پایان آذر ماه هر سال صید و عرضه می‌شود.

یزدان‌پناه ابراز داشت: در دیگر ماه‌های سال مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، میگو را به صورت منجمد شده در بسته‌بندی دارای تاریخ تولید و انقضا عرضه می‌کنند و عرضه میگو به عنوان تازه در این ماه‌ها تخلف محسوب می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 8 هزار مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی از سوی کارشناسان نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان صورت گرفته است.

این مسئول تصریح کرد: در این مدت 3 هزار و 442 کیلوگرم گوشت قرمز غیر قابل مصرف، ماهی و میگو کشف و با حضور نماینده دادستان معدوم شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان اذعان داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی از جمله گوشت قرمز، مرغ، ماهی، میگو و همچنین در مراکز طبخ این فرآورده‌ها، مراتب را از طریق شماره تلفن‌های 2118606 و 2118036 شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان و با پیامک 3000231512 اطلاع دهند تا با افراد خاطی برخورد شود.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول