اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شبستر:

نظارت بر روابط کار بر تحقق کارآیی منابع موثر است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شبستر گفت: نظارت بر روابط کار بر تحقق حداکثری کارآیی منابع موثر است.

نظارت بر روابط کار بر تحقق کارآیی منابع موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی مهدی نادری در مجمع انتخابات نمایندگان کارفرمایی هیئت حل اختلاف شهرستان شبستر اظهار کرد: این اداره در بخشی از وظایف خویش که نظارت بر روابط کار در راستای تحقق حداکثری کارآیی منابع تولیدی و حمایت از عدالت اجتماعی است، تلاش کرده است تا با تحکیم ارتباط نزدیک‌تر بین جامعه کارفرمایی و کارگری و تشویق طرفین به مذاکره برای یافتن راه‌حل‌های مشترک برای حل و فصل مسائل از بروز مشکلات آتی جلوگیری شود.

وی، نقش نمایندگان کارفرمایان در حل اختلاف‌های ناشی از کارفرما و کارگر را بسیار مهم عنوان کرد و خواهان گسترش این‌گونه فعالیت‌ها شد.

نادری در ادامه اظهار کرد: امید است نمایندگان منتخب مزبور با حضور به موقع خود این نقش را برای پیشبرد اهداف تعیین شده به نحو مطلوب ایفا کنند.

در این نشست که در سالن اجتماعات شهرداری شبستر با حضور نمایندگان معرفی شده از طرف واحدهای تولیدی و خدماتی تشکیل شد، علی عاطفی کارشناس تشکلات کارگری و کارفرمایی استان با اشاره به موادی از قانون کار در خصوص انتخاب نمایندگان کارفرمایان گفت: انتظار می‌رود نمایندگان این تشکل با آشنایی از قوانین و آیین‌نامه‌های مربوطه و بهره‌مندی از تخصص‌های خویش در هیئت حل اختلاف این شهرستان نقش بارز در حل اختلافات کارگری و کارفرمایی ایفا کنند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول