اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس:

چالوس در لیگ دوچرخه‌سواری ایران درخشید

خبرگزاری فارس: مدیر تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس گفت: چالوس با دست خالی در مرحله دوم سوپر لیگ دوچرخه‌سواری کشور درخشید.

چالوس در لیگ دوچرخه‌سواری ایران درخشید

سید حسین هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار داشت: تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس که در مرحله دوم سوپر لیگ دوچرخه سواری کشور در بهشهر حضور یافته بود توانست با دست خالی جایگاه خوبی را بدست آورد.

وی افزود: این دوره از مسابقات در دو رده بزرگسالان و جوانان و با حضور 19 تیم از سراسر کشور در دو رشته کراس کانتری و دانهیل برگزار شد و تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس در این دو رده موفق به کسب امتیازات قابل توجهی از بین 19 تیم شرکت‌کننده که حامی مالی نیز داشتند، شد.

مدیر تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس بیان داشت: در ماده کراس کانتری جوانان رکاب زن تیم کندوان چالوس با 125 امتیاز سوم شد و تیم بزرگسالان نیز در همین ماده با 29 امتیاز دوم شد.

هاشمی گفت: در ماده دانهیل رکاب زنان بزرگسال کندوان چالوس با 63 امیتاز موفق با جایگاه هفتم شدند.

وی خاطرنشان کرد: جامعه ورزش چالوس قبل از حضور در این مسابقات قول داده بود تا یک دستگاه خودرو در اختیار تیم ما برای اعزام به بهشهر قرار دهد اما این اتفاق نیفتاد و همین باعث شد تا روحیه تیمی رکابزنان ما افت پیدا کند.

مدیر تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس اظهار داشت: رکابزنان تیم کندوان چالوس هنگام رفت و برگشت از چالوس به بهشهر و برعکس پشت خودروی وانت نشستند و این برای تیمی که در سوپر لیگ کشور حضور دارد اصلا مناسب نیست.

وی تصریح کرد: از طرف هیئت دوچرخه‌سواری بهشهر و اداره ورزش و جوانان این شهر مورد عزت و احترام فراوانی قرار گرفتیم به طوری که به مدت سه شبانه‌روز، اسکان رایگان در اختیار ما قرار دادند.

وی افزود: وقتی مردم بهشهر نام تیم کندوان چالوس را بر روی خودروی ما مشاهده می‌کردند ما را مورد تشویق قرار می‌دادند چرا که ما را جزیی از مازندران می‌دانستند.

هاسمی اظهار داشت: به رکابزنان خود که در مسابقات امتیاز آوردند بدهکار هستیم اما همین رکابزنان با غیرت خود موفق شدند برای چالوس و مازندران با دست خالی جایگاه خوبی را بدست آورند که این نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول