اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

زمینه برگزاری مسابقات جهانی دوچرخه‌سواری در کردستان فراهم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از مهیا بودن شرایط لازم برای برگزاری مسابقات جهانی دوچرخه‌سواری در سنندج خبر داد.

زمینه برگزاری مسابقات جهانی دوچرخه‌سواری در کردستان فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرهاد عبداللهی یکشنبه‌شب در دومین جلسه کمیته هماهنگی برگزاری مسابقات بین‌المللی دوچرخه‌سواری جام آبیدر سنندج اظهار کرد: استان کردستان در تمامی رشته‌های ورزشی از ظرفیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای لازم را بستر توسعه و تحقق ابعاد قهرمانی رشته‌های مختلف ورزشی در کردستان خواند و از پیست دوچرخه‌سواری بین‌المللی در آبیدر سنندج و ورزشکاران با استعداد به عنوان مولفه‌های رشد رشته ورزشی دوچرخه‌سواری در کردستان نام برد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در ادامه این جلسه که مسئول کمیته رشته دوچرخه‌سواری کوهستان کشور، نماینده فدراسیون و تعدادی از اسپانسرها و مسئولان استانی کردستان حضور داشتند، افزود: توجه به توسعه زیرساخت‌ها، فرهنگ‌سازی مناسب، ترویج رشته‌های مختلف دوچرخه‌سواری و جذب اسپانسر می‌تواند در امر توسعه این رشته ورزشی در سطح استان نقش بسزایی داشته باشد.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات جهانی دوچرخه‌سواری در آبیدر سنندج زمینه‌ای برای شناسایی استعدادها و معرفی توانمندی کردستان به دنیا بوده که باید برای برگزاری آن به نحو شایسته و در خور ملت ایران تمامی مدیران و دستگاه‌های اجرایی ما را در این راستا یاری نمایند.

عبداللهی گفت: برنامه‌‌ریزی‌های دقیق و تشکیل کارگروه برای پیگیری و رفع موانع و مشکلات در مسیر برگزاری این مسابقه را خواستار شد.

نماینده فدراسیون دوچرخه‌سواری هم در ادامه این جلسه اظهار داشت: میزبانی مجدد این مسابقات بعد از گذشت 26 سال محقق شده که باید از آن نهایت استفاده را برد.

بهنام صفارزاده افزود: سال جاری برگزاری هفت دوره مسابقات در تقویم فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور قرار گرفت که ایران به نوعی در تقویم جهانی برگزاری بیشترین مسابقات را در پیش دارد.

به گفته وی، هفت دوره مسابقات دوچرخه‌سواری توسط فدارسیون در استان‌های قزوین، مرکزی، کرمان، آذربایجان غربی، تهران و کردستان در رشته‌های پیست،‌ جاده و کوهستان در مقاطع مختلف، به منظور توسعه این رشته ورزشی در سطح کشور برگزار می‌شود.

صفارزاده اضافه کرد: ثبت تیم‌های شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی مذکور و تنظیم دفترچه‌های تور توسط فدراسیون انجام شده است.

وی از تعامل میان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان و فدراسیون دوچرخه‌سواری در راستای بررسی موارد فنی تیم‌های شرکت کننده خبرداد و گفت: در حال حاضر تامین منابع مالی یکی از مهم‌ترین مسائل است که باید به جد دنبال شود.

نماینده فدراسیون دوچرخه‌سواری در پایان به منظور انجام کارها به بهترین صورت و به موقع خواستار تشکیل کارگروه توسط اعضا کمیته شد و افزود: استانداری، اداره‌کل ورزش و جوانان و هیئت دوچرخه سواری باید برای تحقق اهداف و برنامه‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول