اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته‌های کراس کانتری و دانهیل

5 دوچرخه‌سوار قمی در لیگ کوهستان رکاب می‌زنند

خبرگزاری فارس: پنج رکاب‌زن از جمع بهترین دوچرخه‌سواران قمی در قالب تیم هیئت قم در مسابقات لیگ کوهستان دوچرخه‌سواری باشگاه‌های کشور با حریفان به رقابت می‌پردازند.

5 دوچرخه‌سوار قمی در لیگ کوهستان رکاب می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از برگزاری مرحله نخست فصل جدید مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان باشگاه‌های کشور، با برنامه کمیته کوهستان فدراسیون دوچرخه‌سواری از دو روز دیگر مرحله دوم این رقابت‌ها برگزار می‌شود.

این در حالی است که میزبان مرحله دوم مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ کوهستان باشگاه‌های کشور مشخص شده است و کمیته کوهستان فدراسیون مرحله دوم لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های کشور را به میزبانی هیئت دوچرخه‌سواری استان مازندران و در شهرستان بهشهر برگزار می‌کند.

به منظور گسترش فعالیت رشته کوهستان در سراسر کشور، افزایش بعد همگانی و همچنین جذب افراد علاقه‌مند به این رشته، بنا به پیشنهاد کمیته کوهستان و تایید مسئولان فدراسیون، مقرر شد مرحله دوم پیکارهای لیگ دوچرخه‌سواری این رشته به میزبانی استان مازندران و در شهرستان بهشهر به انجام برسد.

به همین منظور اعضای تیم هیئت دوچرخه‌سواری استان قم در حالی که این دوره از رقابت‌های لیگ کوهستان باشگاه‌های کشور از روز سی و یکم خرداد ماه تا روز دوم تیرماه در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان به انجام می‌رسد در دو رشته با حریفان پیکار می‌کنند.

دوچرخه‌سواران شرکت‌کننده از تیم‌های مختلف، در دو ماده کراس کانتری و دانهیل با یکدیگر به رقابت می‌پردازند در حالی که تیم‌های شرکت کننده در دومین دوره از رقابت‌های لیگ کوهستان برای اعلام آمادگی تا بیست و پنجم خرداد ماه فرصت داشتند.

با توجه به درخشش دوچرخه‌سواران قمی در مرحله نخست لیگ کوهستان دوچرخه‌سواری باشگاه‌های کشور، هیئت دوچرخه‌سواری استان قم ترکیبی متشکل از محمد انیسی، علی بهمنی، مرتضی ربیعی، مهدی حسینی و سهیل دادبان را به این رقابت‌ها اعزام می‌کند.

در حالی که سیدجعفر مدرسی به عنوان سرمربی و محمد جعفری به عنوان سرپرست تیم اعزامی هیئت دوچرخه‌سواری استان قم را همراهی می‌کنند، طبق بخشنامه اعلام شده زمان پذیرش تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات چهارشنبه سی و یکم خرداد ماه پیش بینی شده است.

رکاب‌زنان قمی در حالی به این مرحله از مسابقات اعزام می‌شوند که بعد از یک سال دوری دوچرخه‌سواری قم از رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور، به نظر می‌رسد هیئت دوچرخه‌سواری استان قم حرکت رو به پیشرفتی را در دوچرخه‌سواری قم از ابتدای سال جاری آغاز کرده است و تلاش می‌کند تیم‌ها و نفرات شاخص و آماده دوچرخه‌سواری قم در هر دو رشته کورسی و کوهستان در تمام مسابقاتی که طبق تقویم فدراسیون دوچرخه‌سواری برنامه ریزی شده است، شرکت کنند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول