اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهریور ماه سال جاری در استان مرکزی صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات بین‌المللی دوچرخه‌سواری میلاد دو نور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان مرکزی از برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات بین‌المللی دوچرخه‌سواری میلاد دو نور در شهریور ماه امسال خبر داد.

برگزاری مسابقات بین‌المللی دوچرخه‌سواری میلاد دو نور

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک کیومرث محمودی ظهر امروز در جلسه هیئت دوچرخه‌سواری که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در اراک برگزار شد اظهار داشت: چهاردهمین دوره مسابقات بین‌المللی میلاد دو نور امسال همانند سال‌های گذشته به میزبانی استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اقدامات لازم به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر این رقابت‌ها اندیشیده شده و امید می‌رود بتوانیم با دعوت از کشورهای مطرح و صاحب‌نام در دوچرخه‌سواری سطح کیفی مسابقات امسال را نسبت به سال‌های قبل ارتقاء‌ ببخشیم.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان مرکزی گفت: برگزاری مطلوب این مسابقات نیازمند همکاری و همیاری فدراسیون دوچرخه‌سواری، مسئولان استانی و  شرکت‌های صنعتی است که باید نسبت به سال‌های گذشته نمود بیشتری داشته باشد.

محمودی با بیان اینکه رشته دوچرخه‌سواری یکی از رشته‌‌های مدال‌آور و افتخارآفرین استان و کشور محسوب می‌شود ابراز داشت: رشته دوچرخه‌سواری موفق به کسب سهمیه المپیک لندن شده و یکی از رشته‌های با اهمیت و پر مدال است.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی به منظور توسعه رشته دوچرخه‌سواری بین بانوان خبر داد و اظهار کرد: اقدامات لازم به منظور گسترش این رشته بین بانوان یکی از اولویت‌های اصلی و مهم هیئت در سال جاری است.

سعید ملکی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز از تلاش به منظور راه‌اندازی هر چه سریع‌تر دفتر هیئت دوچرخه‌سواری استان خبر داد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول