اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مراسم معارفه سه‌شنبه برگزار می‌شود

بحیرایی، سرپرست جدید هیئت دوچرخه‌سواری اصفهان شد

خبرگزاری فارس: مراسم معارفه سرپرست هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان روز سه‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

بحیرایی، سرپرست جدید هیئت دوچرخه‌سواری اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از تصمیم اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان برای انجام تغییر در رأس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان، محمدرضا باجول از ریاست هیئت کنار گذاشته شد.

در حاشیه برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری پیشکسوتان استان اصفهان، رایزنی‌های اولیه برای برکناری باجول صورت گرفت و در ادامه نیز فدراسیون با کنار رفتن وی و معرفی کردن سرپرست جدید موافقت کرد.

با پیشنهاد اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، داود بحیرایی به عنوان سرپرست هیئت به فدراسیون معرفی شده و روز سه‌شنبه هفته جاری مراسم معارفه وی در دفتر مدیرکل انجام می‌شود تا وی به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کند.

معاون امور توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تایید این خبر گفت: باجول یکی از پیشکسوتان استان اصفهان است، اما هیئت دوچرخه‌سواری به تغییر نیاز داشت.

افشین ملایی با اشاره به معرفی بحیرایی به عنوان سرپرست هیئت تصریح کرد: دوچرخه‌سواری استان اصفهان ظرفیت بالایی برای پیشرفت دارد و تغییر انجام گرفته نیز در این راستا بوده است.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول