اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های پیشکسوتان کشور

دوچرخه‌سوار قمی به 2 مدال دست یافت

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم از موفقیت پیشکسوت دوچرخه‌سواری قم در کسب دو مدال رقابت‌های پیشکسوتان قهرمانی کشور خبر داد.

دوچرخه‌سوار قمی به 2 مدال دست یافت

جعفر مدرسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی رده سنی پیشکسوتان کشور از جمله مسابقات پرطرفداری است که قم در سال‌های اخیر همواره موفقیت‌های زیادی در آن به دست آورده است.

وی ادامه داد: رقابت‌های قهرمانی دوچرخه‌سواری پیشکسوتان کشورمان امسال نیز برگزار شد که طی آن دوچرخه‌سواران شرکت‌کننده در این پیکارها با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم و سرپرست تیم اعزامی هیئت قم به این رقابت‌ها بیان داشت: دوچرخه‌‌سوارانی که در مسابقات پیشکسوتان حضور یافته بودند، در 9 رده سنی در تلاش برای کسب عناوین برتر رده‌های سنی مختلف با یکدیگر رقابت کردند.

وی در ادامه با اشاره به ترکیب تیم اعزامی هیئت دوچرخه‌سواری استان قم به رقابت‌های رده سنی پیشکسوتان قهرمانی کشور اضافه کرد: در ترکیب تیم اعزامی هیئت قم در کنار ناصر عرب‌زاده حضور داشتیم که در نهایت تنها عرب‌زاده به رقابت با حریفان پرداخت.

مدرسی یادآور شد: در مسابقات دوچرخه‌سواری پیشکسوتان قهرمانی کشور در رشته تایم تریل و استقامت جاده، ناصر عرب‌زاده تیم قم را صاحب دو نشان نقره و برنز کرد.

وی خاطر نشان کرد: در رده سنی 60 تا 64 سال و در جدال دوچرخه‌سواران شرکت‌کننده در مسافت 10 کیلومتر، ناصر عرب‌زاده نماینده شایسته دوچرخه‌سواری استان قم بعد از اکبر روحی از استان زنجان و بالاتر از اصغر سیفی از استان مازندران در جایگاه دوم ایستاد و موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.

نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم افزود: این در حالی است که عرب‌زاده در رده سنی 60 تا 64 سال و در جدال مدعیان شرکت‌کننده در رقابت‌های مسافت شش کیلومتر با زمان 9 دقیقه و 19 ثانیه و 87 صدم ثانیه بعد از اکبر روحی نماینده زنجان و اصغر سیفی از مازندران به مقام سوم بسنده کرد.

وی بیان کرد: در این رشته اکبر روحی از استان زنجان با زمان 8 دقیقه و 58 ثانیه و 78 صدم ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت، اصغر سیفی از استان مازندران با زمان 9 دقیقه و 16 ثانیه و 63 صدم ثانیه دوم شد و عرب‌زاده به مقام سوم رسید تا دومین مدال خود را از این پیکارها به دست بیاورد.

مدرسی در پایان درباره رده‌بندی نهایی تیمی این دوره از مسابقات تصریح کرد: تیم دوچرخه‌سواری پیشکسوتان تهران موفق به کسب مقام نخست رده‌بندی تیمی این دوره از مسابقات شد و تیم قم نیز با 160 امتیاز به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول