اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تهران و دهگلان قهرمان دوچرخه‌سواری کوهستان

خبرگزاری فارس: دومین مرحله مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان آقایان قهرمانی لیگ باشگاه‌های کشور در ماده کراس کانتری با برتری تیم‌های ترافیک تهران و دهگلان در دو بخش جوانان و بزرگسالان به پایان رسید.

تهران و دهگلان قهرمان دوچرخه‌سواری کوهستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، دومین مرحله رقابت های دوچرخه‌سواری کوهستان لیگ باشگاه‌های ایران یادواره سرداران شهید محمد حسن و محمد حسین طاطیان امروز در پارک جنگلی سرخ اُ شهرستان بهشهر برگزار شد.

در روز نخست رقابت‌ها که اختصاص به رکابزنان کراس کانتری داشت، 70 دوچرخه سوار در قالب 19 تیم در مسیری 3 هزار و 600 متری به رقابت پرداختند و در پایان، تیم ترافیک تهران (الف) با 246 امتیاز قهرمان بخش بزرگسالان شد همچنین تیم‌های ترافیک (ب) با 150 امتیاز و  بیجار با 143 امتیاز در مکان‌های دوم و سوم ایستادند.

در رده سنی جوانان هم تیم دهگلان با 216 امتیاز به مقام اول دست یافت همچنین همدان با 159 و کندوان با 69 امتیاز در رتبه های دوم و سوم تیمی قرار گرفتند.

این مسابقات در دو ماده کراس کانتری و دانهیل و در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان با حضور 130 رکابزن از سراسر کشور در قالب تیم‌های کندوان، سیستان و بلوچستان، بیجار، همدان، دهگلان، زنجان، آذربایجان غربی، ترافیک تهران( الف)، قم، گلستان، شاهین سنندج، یزد، اطلس اصفهان، فولاد ماشین نکاء، خراسان جنوبی، گیلان، ترافیک تهران (ب)

،‌ اسپهبد خورشید و باشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/ی30/گ1003

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول