اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی پلیس آذربایجان‌شرقی:

ارتباط اینترنتی ناسالم، خانواده را در سرازیری فروپاشی می‌اندازد

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی پلیس آذربایجان‌شرقی گفت: ارتباط اینترنتی ناسالم، خانواده را در سرازیری فروپاشی می اندازد.

ارتباط اینترنتی ناسالم، خانواده را در سرازیری فروپاشی می‌اندازد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان‌شرقی، صمد فرامرزی اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشترین ارتباطات اینترنتی به‌خصوص در فضای چت و اینترنت به‌علت عدم شناخت طرف مقابل، خطرناک و آسیب‌پذیر است، خانواده‌ها باید با تقویت ارتباطات فی‌مابین و پر کردن اوقات فراغت خود با همدیگر، از ورود افراد مجازی نامأنوس به جمع خود دوری کنند.

وی افزود: چندی پیش فردی به هویت معلوم با ارائه مرجوعه‌ای از دستگاه قضایی مدعی شد همسرش از طریق تلفن و اینترنت با فرد دیگری در ارتباط بوده و این ارتباط به قدری نزدیک بوده که موجب فروپاشی زندگی‌اش شده است.

فرامرزی افزود: موضوع در دستور کار یکی از افسران تحقیق فنی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) قرار گرفت و بعد از احضار همسر شاکی و بازجویی از وی مشخص شد به‌علت اختلافات جرئی خانوادگی زن از شوهر بریده و برای پرکردن اوقات فراغت خود به چت‌روم‌ها و بازی‌های آنلاین رو‌ آورده است

وی ادامه داد: همسر شاکی در اینترنت با فردی به اسم مستعار نیما اهل شیراز آشنا و بعد از ارتباط‌های مکرر اینترنتی، از زن عکس‌های شخصی درخواست کرده و همسر شاکی عکس‌های خود را به وی ارسال کرده است.

فرامرزی ادامه داد: همسر شاکی در بازجویی خود علت این قضیه را اختلاف‌های پی‌در پی و ضرب و شتم همسرش اعلام و بیان داشت من از طرف نیما اغفال شدم و الان پشیمان هستم.

فرامرزی تصریح کرد: پرونده پس از تکمیل تحقیقات پلیس به همراه طرفین به دستگاه قضایی ارسال شد و متهم با قرار وثیقه 150 میلیون ریالی آزاد شد.

معاون اجتماعی پلیس استان اظهار کرد: با رفع مشکلات جزئی خانوادگی خود، از به دام افتادن و کشیده شدن به وسوسه‌های شیطانی اینترنت گردان نااهل به‌دور مانده و در استحکام کانون گرم خانواده خود نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. 

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول