اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

4800 پورت اینترنت به کردستانی‌ها واگذار شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان کردستان از واگذاری چهار هزار و 782 پورت اینترنت پرسرعت به مردم این استان در سال‌جاری خبر داد.

4800 پورت اینترنت به کردستانی‌ها واگذار شده است

محمد‌سعید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج از تلاش مخابرات برای توسعه فعالیت این شرکت اشاره و اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های مخابراتی زمینه‌ای برای توسعه بخش‌های دیگر بوده و این موضوع در اولویت شرکت مخابرات استان قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کردستان در ادامه به میزان واگذاری پورت‌های اینترنت پرسرعت در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال گذشته شرکت مخابرات کردستان بیش‌ از 17 هزار و 888 پورت اینترنت پرسرعت به مردم این استان واگذار کرده است.

وی از توسعه اینترنت به‌عنوان یک ضرورت مهم و زیرساختی نام برد و اظهار داشت: توسعه اینترنت در اولویت کاری این شرکت قرار دارد و در راستای تحقق برنامه‌های خود توجه ویژه‌ای به این مهم دارد.

به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات کردستان، توسعه اینترنت در کردستان می‌تواند گامی موثر در فراهم آوردن شرایط توسعه استان و همچنین پایه و اساس توسعه تمامی خدمات الکترونیکی داشته باشد.

وی افزود: امروزه رونق‌ اقتصادی، تجاری، اجتماعی، خدماتی و اداری جامعه در گرو فراهم ساختن زیرساخت‌های الکترونیکی بوده و شرکت مخابرات کردستان در این راستا گام‌های موثری برداشته است.

احمدی با بیان اینکه شرکت مخابرات دامنه فعالیت بسیار گسترده‌ای دارد، گفت: این شرکت در سه ماهه اول سال‌جاری بالغ ‌بر سه هزار شماره تلفن ثابت را به مشتریان در سطح شهرها و روستاهای استان واگذار کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 584 مورد از این میزان در بخش روستایی و یک‌هزار و 416 مورد دیگر آن در بخش شهری واگذار شده است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول