اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آبادان خبر داد

پرداخت یک میلیون و 200 هزار تومان به آزاده‌های آبادانی

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و ایثارگران آبادان گفت: در راستای برنامه‌های کشوری بنیاد شهید، تمام آزاده‌های آبادان یک میلیون و 200 هزار تومان دریافت می‌کنند.

پرداخت یک میلیون و 200 هزار تومان به آزاده‌های آبادانی

علی ثامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان آبادان هم گام با سراسر کشور به آزادهای قهرمانی که با تحمل سختی‌ها در زندان‌های عراق، ایران اسلامی را سربلند کردند در ازای هر یک ماه اسارت یک میلیون و 200 هزار تومان دریافت می‌کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آبادان ادامه داد: تعداد آزاده‌های شهرستان آبادان نسبت به کل استان خوزستان بیشتر است و بنیاد شهید و ایثارگران برنامه پرداخت این مبلغ به تمام 250 آزاده شهرستان آبادان را خواهد داشت.

وی افزود: این اداره در مرحله اول 33 درصد و شرکت نفت 100 درصد از مبلغ کل یک میلیون و 200 هزار تومان، را در راستای این طرح پرداخت کرده است.

ثامری برنامه‌های ویژه روز جانباز را در آبادان تشریح کرد و گفت: برگزاری جنگ شادی در چهارم و پنجم تیر در محل تالار مهر آبادان، دیدار از سه خانواده جانباز در پنج تیر و سخنرانی جانباز آبادانی در روز جمعه پیش از خطبه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و ایثارگران آبادان است.

رئیس بنیاد شهید و ایثارگران آبادان افزود: جانبازان آبادانی که درصد جانبازی آنان از 25 درصد بالاتر است مشمول پرداخت وام مسکن 25میلیون تومانی از محل اعتبارات مصوب هیئت می شوند.

ثامری در پایان گفت: جانبازان از افتخارات این مرز ‌و بوم هستند و رشادت‌های آنان در حافظه تاریخی، حماسی ملت ایران به خصوص مردم آزاده شهرستان آبادان برای همیشه تاریخ ثبت و ضبط شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول