اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید استان اردبیل:

حقوق و مزایای دوران اسارت آزادگان اردبیل پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: با تصویب مجلس شورای اسلامی حقوق و مزایای دوران اسارت آزادگان در استان اردبیل نیز همچون سایر نقاط کشور پرداخت می‌شود.

حقوق و مزایای دوران اسارت آزادگان اردبیل پرداخت می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میرودود سیدشنوا در مراسم تجلیل از آزادگان فرهنگی شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: براساس این قانون آزادگان می‌توانند حقوق و مزایای دوران اسارت خود را به صورت دقیق و کامل دریافت کرده و از خدمات بیمه‌ای نیز برای این ایام استفاده کنند.
وی تصریح کرد: بازنشستگان آزاده نیز می‌توانند با سنوات عرفاقی دوباره در ادارات و نهادهای دولتی مشغول کار شده و در سنگر کار و فعالیت در کشور به هموطنان خود ارایه خدمات کنند.
سیدشنوا با اشاره به برخی از خواسته‌های آزادگان عنوان کرد: عمل به ماده 13 قانون حمایت از آزادگان به عنوان مطالبه همه این قشر باید به صورت دقیق اجرایی شود تا حق و حقوق هیچ آزاده‌ای پایمال نشود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از آزادگان به عنوان پرچمداران واقعی عزت و عظمت نظام اسلامی یاد کرد و ادامه داد: آزادگان ما در نهایت سختی و دشواری شدیدترین آزار و اذیت سربازان عراقی را در زندان‌های مخوف تجربه کردند اما همیشه سعی داشتند خالق عزت و آبرو برای نظام اسلامی باشند.
سیدشنوا با یادآوری این‌که قرار است سال آینده یادواره شهدای آزاده در اردبیل برگزار شود، خاطر نشان کرد: از هم اکنون برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری باشکوه این یادواره در حال انجام است و با تاکید استاندار اردبیل قرار است این یادواره به صورت استانی اما با برنامه‌ها و دعوت از اساتید و مسئولان ارشد کشوری با عزت و آبروی تمام برگزار شود.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش‌های انجام شده استکبار برای بر هم زدن روحیه اقتدار و عظمت اسلامی گفت: دشمن تلاش کرده است تا با هر وسیله و حربه‌ای چه در دوران اسارت و چه در مقطع کنونی آزادگان را نسبت به انقلاب اسلامی و فعالیت‌های انجام شده بدبین کند اما غافل از این‌که این قشر در سال‌های اخیر تلاش کردند تا همیشه مدافع انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی باشند.
سیدشنوا در پایان سخنان خود اضافه کرد: امروز آزادگان ما در عرصه‌های مختلف به ویژه فرهنگی، آموزشی و تربیتی بهترین و شایسته‌ترین خدمات را ارایه می‌کنند و این نشان از توانمندی فوق‌العاده آنها است.
استان اردبیل 748 آزاده سرفراز دارد که در روزهای گذشته در قالب برنامه‌های مختلف از این آزادگان به میمنت سالروز ورودشان تجلیل شده که در همین راستا در مشگین‌شهر از 27 آزاده فرهنگی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول