اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تنکابن:

نماز جمعه بهترین محل پیوند مردم و مسئولان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تنکابن گفت: نماز جمعه بهترین محل پیوند مردم و مسئولان است.

نماز جمعه بهترین محل پیوند مردم و مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، حجت‌الاسلام سید داود شاهچراغی عصر امروز در نشست خبری افزود: نماز جمعه عبادتی است که خداوند برای تاکید بر اهمیت آن در قرآن سوره‌ای دارد و این نماز عبادتی است اجتماعی و با جمع مؤمنین انجام می‌شود و طی دو خطبه در توجه به تقوی‌الهی و مسائل سیاسی روز برای آگاهی بخش آحاد مردم از مسائل و جریاناتی است که باید برای حفظ نظام و سربلندی آن به این نکات توجه ویژه داشت.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان بازوی توانمند در کنار مسئولان و نهاد نماز جمعه می‌توانند منشأ تحولات خوبی در منطقه شوند، اظهار داشت: نهاد نماز جمعه که یک نهاد ولایی است و همانند مقام عظمی ‌ولایت به‌جای امور شخصی همواره پیگیر امور عامه مردم و حل مشکلات آنهاست و این نهاد به عنوان یک ملجا رسیدگی به امور مردم پیگیر مصالح عمومی کشور و مسلمین است.

وی تاکید کرد: اگر امام جمعه‌ای منافع و مصالح شخصی را بر منافع و مصالح کشور و مسلمین ارجح ببیند یقیناً نمی‌تواند به وظیفه‌اش عمل کند.

امام جمعه تنکابن با تاکید بر اینکه نماز جمعه بهترین مکان و همایش حضور اقشار مختلف مردمی از مسئولان تا عامه مردم است، افزود: این نهاد محل پیوند مردم با مسئولان است که می‌توان از آن برای رفع مشکلات عدیده مردم بهره‌گیری کرد و شاید این پیوند در سایر اماکن و گردهمائی‌ها با این اجماع به وقوع نپیوندد و به همین دلیل است که مردم در این نهاد احساس می‌کنند می‌توانند مسائل و مشکلات خویش را بخوبی مطرح و پیگیری کنند.

به گزارش فارس، در این نشست حجت‌الاسلام امید شهبازی به عنوان مسئول روابط عمومی و ارتباطات نهاد نماز جمعه تنکابن معرفی شد.

در راستای تحول در برنامه‌های فرهنگی راه‌اندازی سامانه پیامکی اطلاع‌رسانی این ستاد، تداوم انتشار نشریه نهاد نماز‌جمعه و برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار توسط ستاد نماز جمعه برنامه‌هایی در دست اقدام است که نحوه و زمان آنها در وقت مقتضی اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول