اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

برگزاری نشست پیوند اعضاء در قزوین

خبرگزاری فارس: دومین نشست پیوند اعضاء با حضور سرپرستان خانواده های پیوند اعضایی در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی شهر قزوین برگزار شد.

برگزاری نشست پیوند اعضاء در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بعد از ظهر امروز این نشست با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و خانواده‌هایی که فرزندانشان اعضاء بدن خود را اهدا کرده‌اند، در سالن اجتماعات شهید بابایی دانشگاه علوم پزشکی شهر قزوین برگزار شد.

در این نشست استاد سید حسن دولتشاهی با اجرای موسیقی اصیل ایرانی نوای خوش این موسیقی را در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی قزوین طنین انداز کرد.

در ادامه نشست گروه ناشنوایان در خصوص ولادت امام حسین (ع) سرودی را به اجرا در آوردند.

در نشست پیوند اعضاء قزوین از خانواده‌های اهدا کنندگان اعضاء بدن دعوت شد تا پیرامون خاطرات گذشته خود صحبت‌هایی کنند و در پایان از آن‌ها تقدیر و تشکر به عمل آمد.

اعضاء قابل اهدا انسان شامل ریه، کبد، لوزالمعده، قلب، کلیه‌ها و روده هستند و همچنین نسوخ قابل پیوند نیز قرنیه، استخوان، سیاهرگ، غضروف، دریچه های قلبی، پوست، تاندون، لیگامان و مغز استخوان است.

در حال حاضر بیش از یک میلیون نفر در جهان از پیوند عضو بهره‌مند می‌باشند و بقای تعدادی از این بیماران به بیش از 25 سال رسیده است.‌

چه بسیار بیمارانی که چشم به راه بزرگواری‌های هموطنان بخشنده خود هستند تا بار دیگر تندرستی خود را بازیابند و خانواده‌هایشان را شاد کنند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول