اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی شنای پیوند اعضا:

نخبگان شنای پیوند اعضا شناسایی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی شنای پیوند اعضا کشور از شناسایی نخبگان این رشته خبر داد.

نخبگان شنای پیوند اعضا شناسایی می‌شوند

محمدحسین اقبالی امروز در حاشیه مسابقات شنای بیماران هموفیلی و پیوند اعضای کشور در بافق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با مثبت ارزیابی کردن برگزاری این مسابقات از نظر کیفی و کمی اظهار داشت: استقبال ورزشکاران از استان‌ها در این دوره بسیار خوب و چشمگیر بوده است.

وی عنوان کرد: در این رقابت‌ها ورزشکاران در حال شناسایی هستند که برای مسابقات جهانی با عنوان المپیک پیوند اعضا که هر دو سال یک بار در سطح جهانی برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

مربی تیم ملی شنای پیوند اعضا کشور خاطرنشان کرد: نخبه‌هایی از این رقابت‌ها شناسایی شده و به اردوی تیم ملی پیوند اعضا دعوت خواهند شد و با تمرینات منظم خود را برای شرکت در مسابقات جهانی آماده می‌کنند.

وی عنوان کرد: تیم ملی پیوند اعضای ایران سال گذشته در مسابقات جهانی گوتنبرگ سوئد شرکت کرد که با درخشش ورزشکاران ایرانی همراه بود، در بین 57 کشور شرکت‌ کننده در این مسابقات، تیم ایران توانست رتبه پنجم را کسب کند.

اقبالی یادآور شد: در این دوره از مسابقات تیم ملی شنای ایران توانست چهار مدال طلا، سه مدال نقره و چهار مدال برنز در بخش پیوند اعضا کسب کند که نتیجه خوب و امیدوار کنند‌ه‌ای بود.

مربی تیم ملی شنای پیوند اعضا کشور نتایج ورزشکاران در این رشته را در سطح کشور بسیار خوب ارزیابی کرد.

به گزارش فارس، مسابقات شنای بیماران هموفیلی و پیوند اعضای کشور به مدت سه روز به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق در محل استخر شنای سرپوشیده آهن‌شهر بافق از امروز آغاز شد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول