اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بیماران خاص قزوین خبر داد

برپایی مسابقات انتخابی پیوند اعضا در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بیماران خاص قزوین از برگزاری مسابقات انتخابی پیوند اعضا در قزوین برای اعزام به رقابت‌های برون مرزی مجارستان خبر داد.

برپایی مسابقات انتخابی پیوند اعضا در قزوین

فاطمه نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه زمان دقیق برگزاری مسابقات انتخابی پیوند اعضا نامشخص است، اظهار کرد: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان در قزوین برگزار می‌شود و نفرات برتر به رقابت‌های برون‌مرزی مجارستان اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: زمان دقیق برگزاری مسابقات باید با تقویم ورزشی فدراسیون تنظیم شود تا با دیگر برنامه‌های فدراسیون بیماران خاص تداخل پیدا نکند.

 

* برپایی دوره مربی‌گری درجه سه پینگ پنگ بیماران خاص در قزوین

رئیس هیئت بیماران خاص قزوین به برپایی دوره مربی‌گری درجه سه پینگ‌پنگ بیماران خاص در اردیبهشت ماه به میزبانی قزوین اشاره کرد و افزود: این دوره با حضور 60 نفر از ورزشکاران زیر پوشش بیماران خاص که 30 نفر آن‌ها از آقایان و 30 نفر دیگر از بانوان هستند در اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی قزوین برگزار می‌شود.

نجفی اضافه کرد: دوره مربی‌گری درجه سه پینگ‌پنگ بیماران خاص برای پیش از سال 91 برنامه‌ریزی شده بود که به دلیل عدم تکمیل ظرفیت کلاس‌ها، در اربیهشت امسال برگزار می‌شود.

 

* حضور مربیان قزوینی در تیم‌های ملی بیماران خاص کشور

این مقام ورزشی در ادامه از حضور مربیان قزوینی در تیم‌های ملی بیماران خاص خبر داد و گفت: محسن شیشه‌گرها و مرتضی گل‌شاهی در بخش آقایان و زهرا یغمی‌پور و آمنه صفری در بانوان مربی‌گری تیم‌های ملی بیماران خاص کشور را برعهده دارند.

رئیس هیئت بیماران خاص قزوین خاطرنشان کرد: این مربیان علاوه‌ بر مربی‌گری تیم‌های ملی بیماران خاص کشور، در استان قزوین نیز مربی‌گری تیم هیئت بیماران خاص قزوین را عهده‌دار هستند و در بسیاری از تورنمت‌های برون‌مرزی حضور دارند.

نجفی به ادغام فدراسیون ناشنوایان به فدراسیون بیماران خاص اشاره کرد و یادآور شد: رئیس فدراسیون بیماران خاص در حال حاضر به عنوان سرپرست فدراسیون ناشنوایان است و فدراسیون ناشنوایان زیر پوشش فدراسیون بیماران خاص رفته است.

وی این طرح را در دراز مدت مؤثر دانست و بیان کرد: نتایج ادغام فدراسیون ناشنوایان با فدراسیون بیماران خاص در دراز مدت مشخص می‌شود و در صورت اتحاد دو فدراسیون، می‌توانیم برنامه‌ها را سریع‌تر راهبردی کنیم.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول