اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

جهش 3 پله‌ای کهگیلویه و بویراحمد در رتبه‌بندی کنکور کشوری

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از جهش سه پله‌ای این استان در کنکور کشور و ارتقای آن از رتبه 32 به 29 کشوری خبر داد.

جهش 3 پله‌ای کهگیلویه و بویراحمد در رتبه‌بندی کنکور کشوری

پرویز طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: این استان به دلایل مختلف درون و برون سازمانی در گذشته همواره در رده آخر رتبه‌بندی کنکور کشوری قرار داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ما نیز در آموزش و پرورش هیچ‌گاه از چنین رتبه‌ای راضی نبوده‌ایم و شک نداریم که جایگاه ما در رتبه‌بندی کنکور با داشتن جوانان مستعد مناسب و در خور شان این استان نبوده است.

وی به موفقیت استان در طول سال جاری در این زمینه اشاره کرد و گفت: مسئولان سازمان سنجش با آماری که ارائه داده‌اند برای نخستین بار کهگیلویه و بویراحمد را با سه پله جهش در رتبه‌بندی کنکور در ردیف 29 کشور معرفی کرده‌اند.

طاهری با موفقیت‌آمیز خواندن کسب چنین رتبه‌ای تصریح کرد: همه می‌دانند که جهش یک پله‌ای نیز در چنین موضوعاتی بسیار سخت و دور از دسترس بوده که استان ما به آن دست یافته است.

وی در ادامه به تعطیلات نوروز و آمادگی آموزش و پرورش این استان برای استقبال از میهمانان نوروزی اشاره کرد و ابراز داشت: امسال در استان ما 191 مدرسه با هزار و 400 کلاس درس آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به همکاری خوب و سازنده گردشگری این استان با آموزش و پرورش اشاره کرد و بیان داشت: امسال اداره‌کل گردشگری کلاس‌های درس ما را برای خدمات‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی به امکانات خوبی مجهز کرده است.

وی از تشکیل 13 ستاد نوروزی در 13 منطقه این استان خبر داد و گفت: در همه مناطق آموزش و پرورش ما اعم از شهرستان‌ها و بخش‌ها ستاد اسکان نوروزی استقرار یافته است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول