اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

نورپردازی پل‌های هوایی به زیبایی شهر کمک می‌کند

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: نورپردازی‌های مناسب در پل‌های هوایی شهر اردبیل به زیبایی و جذاب شدن چهره شهری کمک مؤثری می‌کند.

نورپردازی پل‌های هوایی به زیبایی شهر کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در جلسه هماهنگی افتتاح طرح‌های عمران شهری در سوم خرداد در اردبیل اظهار داشت: ما با الگوبرداری از برخی مراکز استان‌ها نورپردازی برخی مکان‌های گردشگری و زیبای اردبیل را در اولویت قرار دادیم و در کنار آن به نصب پرچم‌های رنگی، تندیس‌ها و آلاچیق‌ها و المان‌های مختلف همت و تلاشی گسترده داریم تا زیباسازی شهر به معنای واقعی اتفاق بیفتد.

وی نزدیکی ایام میزبانی مسافران تابستانی را در شهر اردبیل یادآور شد و تصریح کرد: شهرداری اردبیل در 40 روز باقی‌مانده به آغاز تعطیلات تابستانی هم لکه‌گیری و آسفالت معابر و کوچه‌ها و هم توسعه فضای سبز را در اولویت قرار داده است.

بدری از ساماندهی مناطق اطراف دریاچه شورابیل و دعوت از سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های متنوع توریستی، گردشگری در این منطقه خبر داد و خاطر نشان کرد: امسال در مرتفع‌ترین قسمت شهر نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران را به ارتفاع بیش از 35 متر در دست اقدام داریم.

این مسئول از اختصاص یک هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های مشارکتی خبر داد و اضافه کرد: در این راستا طرح‌های جدیدی از سوی شورای شهر و با تلاش شهرداری در دستور اجرا و اقدام است که انتظار می‌رود با سرمایه‌گذاری‌های کلان و اعتمادآفرینی مشارکت‌کنندگان به سرانجام برسد.

وی مهم‌ترین موضوع در جذب سرمایه‌گذاران و گروه‌های مشارکتی را بحث ایجاد اعتماد و تعامل برشمرد و ادامه داد: ما معتقدیم سرمایه‌گذار زمانی راغب به سرمایه‌گذاری است که سودآوری را در اجرای پروژه‌های خود مشاهده کند.

به گزارش فارس، شهردار اردبیل بیان کرد: در سال گذشته 18 هکتار پارک در مناطق مختلف شهر اردبیل احداث شد و با افتتاح دو پارک سما و گلساران تحول عظیمی را در فضای سبز اردبیل شاهد و ناظر بودیم.

بدری درآمد وصولی شهرداری اردبیل را بالغ بر 73 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت:‌ بیش از 80 درصد این منابع درآمدی نسبت به برنامه پیش‌بینی شده محقق شده است.

وی صرفه‌جویی در بخش هزینه‌ها را یکی از علل افزایش منابع درآمدی شهرداری اردبیل اعلام کرد و افزود: به دنبال مشارکت‌های مردمی در انجام طرح‌های مهم شهری سال گذشته 52 واحد مسکونی و 12 واحد تجاری با مشارکت این بخش به ارزش یک هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

بدری در پایان سخنان خود احداث پمپ گازوئیل و کارواش در ترمینال، احداث پل عابر پیاده مکانیزه در چهارراه حافظ و تکمیل پارکینگ مجتمع شوراسنتر را از طرح‌های مشارکتی مصوب شورای شهر اعلام کرد.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول