اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان قم و موافقت فدراسیون

سرپرست جدید هیئت گلف استان قم منصوب شد

خبرگزاری فارس: سرپرست جدید هیئت گلف استان قم با پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان قم و موافقت فدراسیون معرفی شد.

سرپرست جدید هیئت گلف استان قم منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بنا بر پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان استان قم و موافقت کیکاوس سعیدی ریئس فدراسیون گلف کشورمان، سرپرست هیئت گلف استان قم منصوب و رسما فعالیت خود را در این هیئت ورزشی آغاز کرد.

بدین ترتیب از سوی فدراسیون گلف کشورمان ناصر لسانی مسئولیت سرپرستی هیئت گلف استان قم را عهده دار شد و از زحمات رئیس پیشین این هیئت یعنی محمد اسماعیلی از کارکنان شاغل در شهرداری قم تقدیر و تشکر به عمل آمد.

یکی از مهم‌ترین اتفاقات در هیئت گلف استان قم بعد از معرفی ناصر لسانی به عنوان سرپرست این هیئت، حضور این تیم در مسابقات لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور بود، تیمی که با ترکیبی از نفرات بومی به لیگ دسته اول رفت.

بعد از دو سال وقفه، امسال تیمی از هیئت گلف استان قم برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور اعلام آمادگی کرد و به همین منظور در مرحله رفت این رقابت‌ها در اهواز نیز حضور یافت.

البته بر اساس اعلام فدراسیون گلف کشورمان، میزبان مرحله رفت از فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور شهرستان مسجد سلیمان استان خوزستان بود و گلف بازان قمی در جدال برای صعود به لیگ برتر با حریفان رقابت کردند.

رقابت‌های لیگ دسته اول گلف آقایان کشور در حالی به میزبانی شهرستان مسجد سلیمان برگزار شد که در این رقابت‌ها تیم هیئت گلف استان قم توانست در جدالی حساس مقابل تیم هیئت گلف استان زنجان نتیجه را به سود خود رقم بزند.

امسال مسابقات لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و تیم‌های شرکت کننده در این دوره رقابت‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند.

در این دوره از رقابت‌های لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور، علاوه بر تیم هیئت گلف استان قم که با ترکیبی از گلف بازان بومی در مسابقات شرکت کرده است و به دنبال کسب جواز صعود به لیگ برتر تلاش می‌کند، تیم‌های مطرح دیگری نیز حضور دارند.

بر همین اساس تیم‌های هیئت گلف استان‌های قم، گلستان، زنجان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی تیم‌های حاضر در گروه نخست و تیم‌های پرسپولیس، نمین سرامیک اردبیل و آزادگان مسجد سلیمان تیم‌های حاضر در گروه دوم هستند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول